آخرین اخبار
کد خبر: ۶۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: تأیید محتوا در مجموعه سپاه و بسیج، کار بسیار ارزشمندی است که به عمق‌بخشی محصولات فرهنگی کمک شایانی می‌کند.

حجت الاسلام مهدی کاظمی در کارگاه آموزشی تایید محتوای محصولات فرهنگی ویژه مسئولان و شورای حوزه ها و مدیران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس که به همت نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه برگزار شد با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگ و لازمه توجه به آن، مصادیقی از فعالیت های نادرست فرهنگی در قالب نمایشگاه ها، تولیدات تصویری و متون مختلف را بیان کرد.

 

وی به تشریح علل و عوامل برگزاری کارگاه‌ آموزشی تایید محتوا  پرداخت و افزود: هدف از برگزاری این کارگاه توانمندسازی تولیدات فرهنگی در عرصه ‌های مختلف و آشنایی  با شیوه و اصول لازمه رعایه در تولید محصولات فرهنگی سپاه و بسیج است.

کاظمی اضافه کرد: تأیید محتوا در مجموعه سپاه و بسیج، کار بسیار ارزشمندی است که به عمق‌بخشی محصولات فرهنگی کمک شایانی می‌کند.

وی بیان داشت: تایید محتوا راهی برای اجرای صحیح برنامه ها و انتشار محصولات فرهنگی بدون وارد شدن خدشه و آسیب به قداست و جایگاه سپاه در جامعه است.

انتهای پیام/

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: