آخرین اخبار
کد خبر: ۶۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با بیان اینکه علی مطهری حاضر به مناظره با علی رضا زاکانی نشده است گفت: مطهری هیچ دلیلی برای رد درخواست مناظره ارائه نداد.

عباس توانا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیج دانشجویی برای حاکم شدن فضای آزاد اندیشی و تضارب آرا و همچنین فضای منطقی بر محیط دانشگاه، سعی کرده است با حضور و دعوت از جریانات مختلف سیاسی در چهارچوب نظام در تحقق این اهداف گام بر دارد اظهار داشت: با توجه به پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران و بارش افکار سعی می کنیم که با تضارب آرا و صحبت های جناح های مختلف، این حرکت به پیشرفت کشور کمک کند.

وی با بیان اینکه به دنبال استفاده از همه جریانات برای منطقی کردن فضای دانشگاه ها هستیم افزود: جریانی در دانشگاه ها به دنبال احساسی کردن فضای این مراکز علمی هستند تا بتوانند به منافع شخصی خود برسند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با بیان اینکه نظر به مخالفت روسای دانشگاه با حضور سخنرانان منتقد، تصمیم به برگزاری مناظره گرفیتم و یک نفر که به سیستم فکری مدیریت دانشگاه نزدیک است جهت مناظره دعوت کنیم ادامه داد: برای برگزاری مناظره دکتر علی مطهری و دکتر علی رضا زاکانی، تاریخ های مختلفی پیشنهاد دادیم که علی رغم موافقت آقای زاکانی، متاسفانه آقای مطهری حاضر به مناظره نشدند و دلیلی را برای رد درخواست مناظره به ما ارائه ندادند.

توانا بیان کرد: با توجه به اینکه آقای مطهری دغدغه آزادی بیان، دارند انتظار می رفت که در مناظره شرکت کنند تا دانشجویان در فضایی کاملا منطقی تصمیم بگیرند.

وی گفت: توقع داشتیم آقای مطهری به جای سخنرانی تک نفره به سمت مناظرات روی آورده و اجازه صحبت تفکرات مختلف را بدهند تا دانشجو تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: