جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۶:۴۸
کد خبر: ۷۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
دبیرجشنواره شعر رازستان خبر داد:
دبیر هفتمین جشنواره شعر بسیج هنرمندان فارس از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین فصل‌واره شعر رازستان تا 18 آبان ماه خبرداد.

مرضیه مرادی در گفتگو با خبرنگار بسیج هنرمندان فارس از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و بیان داشت: بدلیل درخواست علاقمندان به دبیرخانه این جشنواره، مهلت ارسال به دبیرخانه دومین فصل‌واره از جشنواره شعر رازستان با عنوان  "بهانه ها" تا 18آبان ماه تمدید گردید.

 

مرادی با اشاره به  رویکرد جدید هفتمین جشنواره شعر بسیج هنرمندان ابراز داشت: سومین فصل‌واره از جشنواره شعر رازستان با موضوع اشعار آیینی، درقالب آزاد و بدون محدودیت تعداد آثار ارسالی به این دبیرخانه برگزار می گردد.

 

 

دبیر هفتمین جشنواره شعر دو سالانه بسیج هنرمندان استان فارس با بیان اینکه در هر بخش ۲۰ اثر برتر انتخاب و آثار آنها در کتاب اشعار جشنواره منتشر می‌شود گفت: از بین ۲۰ اثر برتر استان ۳ اثر نیز به عنوان آثار برگزیده انتخاب شده و اشعار این دسته از برگزیدگان در کتاب کشوری چاپ می‌شود.

 

 

مرادی افزود: علاقمندان می توانند تا 18 آبان ماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی رایانامه razestan1@yahoo.com ارسال نمایند.




انتهای پیام/224224 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: