آخرین اخبار
کد خبر: ۷۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد آباده:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد آباده در بیانیه‌ای، ۱۳ آبان را تجلی برائت عاشوراییان از یزد زمان دانست.

شورای تبیین مواضع حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در بیانیه ای ۱۳ آبان تجلی برائت عاشوراییان از یزد زمان دانست.

 

متن این بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ولن ترضی عنک الیهود و لا النصری حتی تتبع ملتهم ؛ ویهود ونصاری ازتو راضی نخواهند شد تا ازآیین آنها پیروی کنی.(آیه ۱۲۰ سوره بقره)

 

۱۳آبان ماه،نماد انقلابی به پیش آهنگی نسلی نو و یادآور حماسه بزرگ مردانی است که جاودانگی استکبارستیزی و استبدادگریزی اسلام ناب رادر پس نفرت ازوطن فروشی وبیگانه پرستی به بارنشسته اند وباردیگر قدرت عده ای کج اندیش وکوته فکر همچون کاهی است در ذهن های طاغوتی وقدرت رهبری دینی باردیگر تجربه شد.

 

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاداسلامی آباده با گرامیداشت این روز بزرگ به جهانیان اعلام میداریم که نسل سوم انقلاب یعنی فرزندان همان کسانی که دیروز آن حماسه بزرگ راآفریدند باپیروی از رهبرحکیم ودانشمند خود ذره ای ازآرمان های انقلاب و درراس آنها استکبارستیزی واستقلال طلبی کوتاه نیامده و نمی آییم وایران اسلامی درمقابله با کفر واستکبار باقامتی به بلندای ابدیت ایستاده است.

 

ملت ایران همچنان شعارمرگ برآمریکا سرداده و حقیقتا آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.همه ملت ما،دشمن شماره اول خودش را آمریکا می داند.اگر تادیروز رایطه ما با آمریکا،رابطه یک مظلوم با ظالم بود امروز ماباقدرت باوی برخورد می کنیم وفردا نیز از اوج قدرت به وی نگاه خواهیم کرد.

 

سال ها پیش حضرت امام خمینی(ره) فرمودند:"رابطه ایران و آمریکا،رابطه گرگ ومیش است وبین این دو آشتی نیست" و گذر زمان نیز صحت این سخن رابرما آشکارساخت. اینک ملت ایران و جنبش دانشجویی بیش از پیش عملکرد دولت را در خصوص حل مشکلات آب خوردن مردم تا مسائل اقتصادی زیر ذره بین قرار داده و مطالبات خود را بیش از پیش از دولت محترم ادامه می دهد.

 

رهبر معظم انقلاب با تدبیر بی بدیل خود اجازه نقش آفرینی کامل نهادهای ذی‌ربط بالاخص مجلس شورای اسلامی را دادند و با تاکیدات خود باعث بررسی تمام و کمال و تبیین ابعاد و تبعات متن برجام برای کشور و در میان نخبگان ، نمایندگان و مردم شریف ایران شدند و در نهایت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مورادی درخصوص برخی الزامات برجام را به تصویب رساندند و توجه ویژه رهبری مانع دور زدن مجلس شورای اسلامی که در واقع دور زدن قانون اساسی بود، شد.

 

در راه پر پیج و خم و خطرناک اجرای برجام تنها توصیه‌های رهبری می‌تواند به عنوان چراغ راه مانع منحرف شدن از اجرای صحیح برجام شود،  لذا انتظار می‌رود دولت محترم بدون هرگونه تفسیر شخصی، بندهای الزامات را به صورت مو به مو و گام به گام اجرایی کند تا مانع ایجاد هزینه‌های سنگین برای کشور شود.ملت ایران با مرگ برشاه هایشان محمدرضا رابیرون کردندو به امیدخدا با گفتن مرگ برآمریکا هایمان آمریکا رازیر پا له خواهیم کرد.۱۳آبان تجلی برائت عاشوراییان از یزد زمان است.ما یاران مسلم هستیم.


شورای تبیین مواضع حوزه بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده

نام:
ایمیل:
* نظر: