کد خبر: ۷۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
به همت واحد تایید محتوا سپاه لامرد صورت گرفت
کارگاه آموزشی اصول لازم الرعایه محصولات و فعالیت های فرهنگی بسیج به همت مسئولین دفتر بررسی و تأیید محتوا محصولات فرهنگی سپاه فجر فارس و با حضور فرماندهان و مدیران عقیدتی نظارت حوزه های مقاومت و همچنین مسئولان فرهنگی ناحیه و حوزه های مقاومت در سالن جلسات سپاه ناحیه لامرد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه لامرد، در این کارگاه آموزشی سرهنگ دوم پاسدار ایمان میرشکاری بیان داشت: تایید محتوا جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری است و به طریقی صیانت از فرهنگ انقلابی و اسلامی مان می باشد.

وی افزود: با توجه به دخدخه و تاکیدات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در مورد فرهنگ، کارگاه تأیید محتوای محصولات فرهنگی امروز اختصاص دارد به فرمایشات معظم له و از این طریق دنبال می کنیم.


برگزاری کارگاه آموزشی اصول لازم الرعایه محصولات و فعالیت های فرهنگی بسیج


سرهنگ میرشکاری با توجه به سخنان مقام معظم رهبری افزودند: فرهنگ یک کشور مانند هوا است که تنفس میکنیم و اضافه نمودند که فرهنگ از اقتصاد هم مهمتر است.

وی در جای دیگر اظهار داشت: فرهنگ دارای سه لایه است: لایه بیرونی که همان مصنوعات و رفتارها و لایه میانی که همان ارزش و هنجارها و لایه درونی شامل باورهای اسامی می باشد.


برگزاری کارگاه آموزشی اصول لازم الرعایه محصولات و فعالیت های فرهنگی بسیج

وی ادامه داد: فرهنگ چون کوه یخ در دریاست که قسمت اندکی از ان را مشاهده می کنیم و قسمت اعظم آن در زیر آب است

وی با توجه به سخنان رهبری در مورد فرهنگ افزود: با مسائل فرهنگی شوخی نمی توان کرد، اگر رخنه ای در آن ایجاد شود قابل ترمیم نخواهد بود و مسئولان فرهنگی باید مراقب رخنه های فرهنگی باشید چون بسیار خطرناک است، باید مراقب باشید، هشیار باشید.

در پایان این کارگاه آموزشی آزمونی گرفته شد و به نفرات برگزیده به قید قرعه و به رسم یادبود جوائزی اهداء گردید.


برگزاری کارگاه آموزشی اصول لازم الرعایه محصولات و فعالیت های فرهنگی بسیج
نام:
ایمیل:
* نظر: