کد خبر: ۷۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
فرمانده سپاه لامرد خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: در هفته بسیج امسال، بیش از 280 ‌برنامه در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه لامرد؛ سرهنگ دوم پاسدار عبدالله آزاد صبح امروز در نشست خبری  با حضور مسئولان ادارات و نهادهای دولتی مستقر در شهرستان لامرد و اصحاب رسانه   برنامه‌های هفته بسیج ناحیه لامرد را تشریح  کرد. 

سرهنگ آزاد با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: شعار محوری هفته بسیج امسال، بسیج دست محوری خداست، در هفته بسیج بیش از 280 ‌برنامه در سطح این شهرستان برگزار می‌شود. از این تعداد، 70 ویژه‌برنامه شاخص و اثرگذار خواهد بود که توقع داریم مسئولان در آن‌ها حضور فعال داشته باشند.


اجرای بیش از 280 برنامه به مناسبت هفته بسیج در لامرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد بابیان اینکه در هفته بسیج هشت یادواره شهدا در لامرد برگزار می‌شود گفت: برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی و کارگاه‌های مختلف آموزشی، گردهمایی بسیجیان عشایرنشین در بخش علامرودشت، برگزاری شب‌شعر عاشورایی، برپایی نمایشگاه هایی از جمله نمایشگاه کتاب، نمایشگاه دجالواره و همچنین دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، پیاده‌روی و کوه‌پیمایی مسئولان و کارکنان ادارات و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در لامرد خواهد بود.

آزاد ادامه داد: برنامه هفته بسیج از امروز با برگزاری یادواره شهدای ترور شهرستان لامرد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد برگزار می‌شود.

وی به اعزام 60 نفر از برادران اهل سنت شهرستان لامرد به مشهد مقدس نیز خبر داد و تصریح کرد: این مراسم همراه با بدرقه برادران اهل سنت به مشهد مقدس در هفته بسیج انجام می‌شود.


اجرای بیش از 280 برنامه به مناسبت هفته بسیج در لامرد

در ادامه این جلسه معاون فرماندار لامرد نیز بیان داشت: ادارات و نهادهای دولتی در لامرد آماده همکاری برای برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج شده‌ است.

سید مهدی احمدی‌زاده ادامه داد: باید همگام با سراسر کشور برنامه‌های هفته بسیج در لامرد باشکوه برگزار شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لامرد نیز بیان داشت: امروز بسیج و بسیجیان در آمادگی کامل برای هرگونه مبارزه با دشمنان هستند.

حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌نسب اضافه کرد: 16 قشر جامعه امروز در بسیج سازمان‌دهی و جذب‌شده‌اند و این یک افتخار بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: پنجم آذرماه باید اقتدار بالای بسیج باشکوه فراوان به نمایش گذاشته شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: