جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۵۲:۴۵
کد خبر: ۷۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
دبیرجشنواره عکس بسیج هنرمندان فارس:
دبیرجشنواره عکس بسیج هنرمندان فارس گفت: عکس‌های منتخب جشنواره به صورت کتاب الکترونیکی منتشر و برای تمامی عکاسانی که آثارشان به نمایشگاه استانی راه یافته، ارسال می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، محمدهادی خسروی، دبیرسومین دوسالانه عکس بسیج هنرمندان فارس در جمع خبرنگاران بیان داشت: جشنواره عکس بسیج هنرمندان فارس با اهداف ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری، تلاش برای معرفی ارزش و آرمان‌های اسلامی، ارتقاء ارتباط میان هنرمندان عکاس سراسر کشور، تلاش برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، استعدادیابی از میان جوانان، حفظ انسجام هنرمندان بسیجی از مردادماه سال جاری از طریق رسانه‌های عمومی و فضای مجازی به اطلاع عموم رسید.

 

 خسروی با اشاره به مراحل داوری جشنواره عکس بسیج هنرمندان ابراز داشت: آثار ارسال گردیده به دبیرخانه سومین جشنواره سراسری عکس بسیج هنرمندان فارس، در دو مرحله مقدماتی و نهایی و با حضور هیئت داوران متشکل از 2 نفر از اساتید عکس استان فارس  و 1 نفر به نمایندگی از طرف انجمن عکاسان بسیج هنرمندان کشور به عنوان داور ناظر به رقابت پرداختند.

 

مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان فارس اظهار داشت: از میان 400 اثر دریافتی به دبیرخانه جشنواره بعد از بررسی اولیه، سنجش کیفیت و  هم‌خوانی عکس‌ها با اهداف جشنواره، در نهایت 30 قطعه عکس به نمایشگاه راه یافت و از این میان 5 شرکت کننده به عنوان نفرات برگزیده و اثر 2 شرکت کننده نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

 

دبیر سومین دوسالانه عکس بسیج هنرمندان فارس اضافه داشت: به صاحبان آثار راه یافته به نمايشگاه استانی، گواهی شركت در جشنواره و نمایشگاه تعلق می گیرد.

 

خسروی با اشاره به تاخیر اختتامه جشنواره افزود: در ابتدا مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته کانون بسیج هنرمندان شهر زرقان میزبان برگزاری اختتامیه جشنواره بود که به علت تغییر مسئول این کانون به تعویق افتاد ونهایتا در 25 آبان ماه در این شهر برگزار گردید.

 

 

یادآور می شود، سومین دوسالانه سراسری عکس بسیج هنرمندان فارس با موضوعات فعالیت‌های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان و زندگی ایرانی اسلامی به همت سازمان بسیج هنرمندان فارس شامگاه گذشته به کار خود پایان داد. 



انتهای پیام/ 224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: