کد خبر: ۷۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
اخبار ورزش شهرستان ها

پاسارگاد

رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور در سالن شهدای هفتم تیرتهران برگزار شد و در پایان تیم خوزستان به عنوان قهرمانی رسید.
حسین جاویدی کشتی گیر اهل شهرستان پاسارگاد در وزن 54 کیلو گرم تیم فارس با درخشش فوق العاده خود نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

تیم های هلال احمر گراش و تیم مقامت بسیج پاسارگاد درمسابقات لیگ برتر فوتبال استان فارس به میزبانی شهرستان گراش در ورزشگاه شهدای گراش به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه تیم فوتبال بسیج مقاومت پاسارگاد توانست با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال هلال احمر گراش را مغلوب کند.

هیات دوچرخه سواران گردشگری حامی کنوانسیون 2017 که این روزها از نوشهر تا بوشهر با شعار "ایران؛ مردمانی مهربان با آغوشی باز، فرهنگی کهن و پر رمز و راز" و "تدبیر برای آب و ورزش برای زندگی" رکاب می‌زنند، پس از ورود به استان فارس و کهن دیار "کمین"، وارد میراث جهانی پاسارگاد شدند.

شیراز
یک دوره مسابقات سبک های آزاد کاراته در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار گردید که در پایان این رقابتها آرش صلح نیا به مقام دوم رسید و امیرسام گرامی زاده ، علیرضا مرادی و مجتبی درخشان عنوان سومی را کسب کردند .
 
مسابقات استانی سبک های آزاد کاراته بانوان در شیراز برگزار شد که در این دوره از مسابقات شهرستانهای کازرون، فسا، داراب، نیریز، لارستان، آباده، اقلید، مهر، استهبان، خرامه، سپیدان، شیراز و فیروزآباد حضور داشتند و در پایان این رقابتها تیم شین کاراته شهرستان فیروزآباد به مربیگری خانم پوررستمی موفق به کسب عناوین ذیل شد:
فرخنده افشاری ، زهرا بهمنی و فرزانه کرمی اول شدند ، آیدا اسدی ، مریم پوررستمی ،زهرا زارعی ،فاطمه حسین پور مقام دوم را کسب کردند و شکیلا اسدی ، محدثه حسینی ،محدثه بهمنی ، و نرگس رزمی مقام سوم را بدست آوردند.
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: