کد خبر: ۷۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
تیم جوان و یکدست برق جدید فارس در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته دو به مصاف تیم خوب ملی پوشان تبریز رفت که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس تیم جوان و یکدست برق جدید فارس در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته دو به مصاف تیم خوب ملی پوشان تبریز رفت که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت.
شاگردان وحید رضایی به مانند بازیهای گذشته با ارائه یک بازی زیبا و منطقی میتوانستند پنجمین برد خود را جشن بگیرند که البته بدشانسی باعث شد اولین تساوی این فصل را دشت کنند.
نارنجی پوشان بازی را طوفانی آغاز کردند . اولین موقعیت جدی آنها در دقیقه سه به دست آمد. جایی که ضربه محمدرضا رضایی با بدشانسی به تیرک دروازه حریف برخورد کرد تا شیرازیها تا آخر دیدار حسرت این موقعیت از دست رفته را بخورند. بازیکنان برق جدید که آمده بودند کار را در همان ابتدا یکسره کنند دوباره به سمت دروازه تبریزیها هجوم آوردند تا در دقیقه 6 اینبار صادق رضایی از چند قدمی دروازه با ضربه سر تا آستانه گلزنی پیش رود اما این بار دروازه بان سد راه شیرازیها شود.
در دقیقه 7 مهرداد علیزاده مدافع خوب برقیها مصدوم شد و وحید رضایی مجبور به اولین تعویض خود گردید. علی عزیزی جای علیزاده را گرفت.

اولین تساوی نارنجی پوشان شیرازی در لیگ دسته دو کشور

ادامه بازی تقریبا در میانه میدان دنبال میشد و موقعیت های جسته و گریخته دو تیم برای هیچکدام از آنها راه به جایی نبرد.

 شیرازی ها که نمیخواستند با تک امتیاز به خانه باز گردند در لحظات پایانی حمله دیگری تدارک دیدند. سانتر زیبای پوریا زارع به شکل خطرناکی در محوطه جریمه حریف از روی سر همه رد شد و تنها یک اشاره کافی بود تا سه امتیاز به حساب شیرازیها واریز شود اما اینطور نشد تا در پایان نود دقیقه تلاش هر دو تیم به تک امتیاز بازی بسنده کنند و برقها در روزی که میتوانستند پیروز میدان باشند به تساوی برسند.
در دیگر بازیها دو تیم مدعی نیروی زمینی و بعثت کرمانشاه به تساوی یک بر یک دست یافتند و دیگر تیمهای مدعی این گروه یعنی شهرداری بندرعباس و اکسین البرز هم از سد حریفان خود گذشتند.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: