کد خبر: ۷۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
سرمربی برق جدید در پایان بازی تیمش برابر ملی پوشان تبریز اعلام داشت: تیم حریف تیم بسیار دونده و جنگنده ای بود که از کادر خوبی نیز بهره میبرد، بنظرم این دیدار یکی از بازیهای خوب این هفته بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس امکانات در تبریز در حد ایده آل است و وقتی چنین زمین ها و امکاناتی در اینجا مهیاست میشود جوانان خوبی نیز به ورزش تحویل داد. اما در مقابل بازیکنان ما بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. کار را خیلی خوب شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی توسط رضا رضایی میتوانستیم به گل برسیم که تیرک دروازه مانع شد. بلافاصله پس از این موقعیت دوباره صاحب موقیعت گلزنی شدیم که ضربه سر صادق رضایی را دروزاه بان دفع کرد. در ادامه کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و روی نقاط ضعف حریف فشار آوردیم اما با کم دقتی نتوانستیم به گل برسیم. نیمه دوم هم موقعیت داشتیم اما در نهایت بازی به تساوی کشیده شد.

رضایی در ادامه درمورد بازیکنانش گفت باید به چنین بازیکنانی افتخار کرد که انقدر خوب و دونده در هر بازی حاضر میشوند و برای هدفشان تا لحظه آخر میجنگند.

وی همچنین درخصوص مصدومیت مهرداد علیزاده اذعان داشت که همان ابتدای بازی تکل بازیکن حریف باعث شد مدافع ما از ناحیه ساق پا آسیب ببیند و مجبور به تعویض شویم البته بازیکن جایگزین علی عزیزی نیز بسیار خوب جای علیزاده را پر کرد. بهر حال برای مشخص شدن وضعیت علیزاده باید به شیراز برگردیم و ام آر ای نتیجه را مشخص کند.

انتهای پیام/224224


نام:
ایمیل:
* نظر: