کد خبر: ۷۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۲
در آستانه هفته بسیج و با حضور دکتر هاشمی نژاد
در آستانه هفته بسیج اولین یادواره شهدای ترور شهرستان لامرد به همت بسیج دانش جویی دانشگاههای لامرد با حضور دکتر محمد جواد هاشمی نژاد مسئول بنیاد هابیلیان از مشهد مقدس و مداحی برادر بیوکافی مسئول هیات رزمندگان تهران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد برگزار شد.
دکتر هاشمی نژاد با بیان اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران در منطقه ایی بسیار حساس و مهم که بیشتر منابع ، معادن و ذخایر انرژی دنیا اکثرا در این منطقه است گفت:از گذشته در بین کشورهای استعمار گر معروف بوده هر کسی در این منطقه سیطره پیدا کند آقای دنیا خواهد شد چرا که در دیدگاه کشورهای استعماری و سرمایه داری سود و سرمایه دو رکن مهم می باشد بنابراین می بایست استعمار بر منطقه ای سیطره پیدا می کرد  تا بتواند بر ثروتش افزوده شود.

اولین یادواره شهدای ترور شهرستان لامرد برگزار شد

وی ادامه داد: تا قبل از انقلاب اسلامی  کشور ایران با این عظمت پایگاه عظیم استعمار بود اما پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران منبع ، منشا و الهام بخش مبارزات ضد استعماری و زنگ خطری برای استعمارگران به صدا در آورد.

فرزند برومند شهید هاشمی نژاد ترور را یکی از توطئه های خبیثانه و  ابزارهای  قدرت های  جهانی  به عنوان یک سلاح پیش برنده برای اهداف سیاسی دانست و اظهار داشت: ما در این سی و چهار سال بعد از انقلاب اسلامی توطئه های مختلفی را به خودمان دیده ایم و جنگ تحمیلی یکی از آنها بود که تمام دنیا در جلو ما ایستاد و ترور یکی دیگر از آنها بوده است.

اولین یادواره شهدای ترور شهرستان لامرد برگزار شد

وی عنوان کرد: ترور کردن، حذف فیزیکی، برداشتن اندیشمندان و افراد موثر در یک جامعه یکی از ابزارهای پیش برنده نیات و اهداف دشمنان است.
 این استاد دانشگاه  تعداد شهدای ترور در کشور را در حدود 17000 شهید برشمرد و یادآوری کرد :اولین  ترور در نظام مقدس جمهوری اسلامی در همان روز اول انقلاب اسلامی در شهر سنندج رخ داد.

مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی ترور را از موضوعاتی دانست که تا کنون هیچ مفهوم مشترکی که دنیا بر آن قانوناٌ توافق کرده باشد موجود نیست  و دلیل آن را استفاده ابزاری غرب از این واژه عنوان کرد.

مسئول بنیاد هابیلیان نفوذ را از واژهای فراموش نشدنی ملت ایران دانست  وبا اشاره به خیانت های بنی صدر  افزود:اولین رئیس جمهور نفوذی کشور که دشمن وارد نظام کرد بنی صدر بود، دشمن بنی صدر را وارد نظام کرد به قصد همین که در کشور نفوذ کند و در رده بالای کشور قرار گیرد.

اولین یادواره شهدای ترور شهرستان لامرد برگزار شد

دکتر هاشمی نژاد منافقین را مهمترین و ضربه زننده ترین گروهکی دانست که به کشور ما ضربه زده است و اظهار داشت:بیش از 12400 نفر از مجموع شهدای ترور به دست گروهک منافقین به شهادت رسیده اند. نگاه دوگانه و تبعیض آمیز غرب شرایط گوناگونی را برای این گروهک فراهم کرد تا در کشور این همه جنایت کنند.

فرزند شهید هاشمی نژاد حجم وسیع ترور در کشور  و گروهک های بیست گانه ضد نظام را در کل جهان بی نظیر خواند و یادآوری کرد در حدود بیست سال قبل در 13 کشور اروپایی منافقین در یک روز به سفارتخانه های جمهوری اسلامی بصورت هماهنگ حمله کرده و آنجا را اشغال کردند.

اولین یادواره شهدای ترور شهرستان لامرد برگزار شد

دکتر هاشمی نژاد مسئول بنیاد هابیلیان با اشاره به اتفاقات منطقه گفت: آنچه ما در منطقه شاهد آن هستیم همین شیوه های انتحاری، کشتن پیرو جوان و کودک و خردسال، کشتن مردم در کوچه و بازار توسط  گروهای تروریستی اینها را انقلاب اسلامی در دهه های قبل تجربه کرده است.

 
دکتر محمد جواد هاشمی  نژاد سخنران  اولین یادواره شهدای ترور شهرستان لامرد در پایان اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران به یُمن فداکاری های ملتش و فرزندانش در اوج عزت و اقتدار است. امروز غربی ها به صراحت می گویند در منطقه خاورمیانه هیچ اقدامی انجام شدنی نیست مگر اینکه یک پای ثابت آن ایران باشد.

اولین یادواره شهدای ترور شهرستان لامرد برگزار شد

اولین یادواره شهدای ترور شهرستان لامرد برگزار شد
نام:
ایمیل:
* نظر: