آخرین اخبار
کد خبر: ۷۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
مدیرکل بنیاد هابیلیان در اولین یادوراه شهدای ترور لامرد:
مدیرکل بنیاد هابیلیان کشور با اشاره به حوادث اخیر در پاریس گفت: پاریس باید طعم آن چیزی که خود کاشته است، را بچشد.

سید محمد جواد هاشمی نژاد در اولین یادواره شهدای ترور شهرستان لامرد که به همت دانشگاه آزاد لامرد و بسیج دانشجویی و بسیج  اساتید این دانشگاه و با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، مسئولان، فرماندهان بسیج و سپاه، اساتید، دانشجویان، بسیجیان و آحاد مردم لامرد در دانشگاه آزاد لامرد برگزار شد، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای بسیار حساس واقع شده است؛ چراکه غرب آسیا منطقه ای بسیار حساس و مهم است و از قدیم میان استعمارگران معروف بوده است که هر کسی در اینجا ورود پیدا کند آقای دنیا خواهد بود و شرایط بسیار ویژه ای در غرب آسیا وجود دارد و کلید این منطقه جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی افزود: کسی پیش بینی و تصور این را نداشت که در قرن ۲۰ مردم با پشتوانه اعتقادی بسیار بالایی که داشتند قیام کنند و طومار نظام شاهنشاهی قدرتمند در عرض یک سال و نیم به پیچند و انقلاب اسلامی به وقوع به پیوندد و یک نظام اسلامی روی کار بیاد.

 

مدیرکل بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور) کشور خاطرنشان کرد: دشمنان متعقد بودند که هر کسی می خواهد در جهان تنفس کند باید یا طرف غرب باشد یا شرق و پیش بینی وقوع آن سخن تاریخی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند یاران من در گهواره هستند، نمی کردند.

 

هاشمی نژاد با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های بسیار سنگینی، دشمنان بر علیه کشور ما به راه انداختند که بدترین آن هشت سال جنگ تحمیلی بود که تمام دنیا بر علیه ما ایستاد گفت: از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون ترور در کشور توسط دشمنان انجام شده است و ترور یکی از ابزارهای پیش برنده دشمنان است که امروز ۱۷ هزار شهید ترور در کشورمان وجود دارد.

 

وی ادامه داد: از میان ۱۷ هزار شهید ترور،۱۲ هزار و ۴۰۰ نفر شهید ترور به دست گروهک منافقین به شهادت رسیده اند و همه امکانات این جنایات توسط غربی ها برای منافقین در کشور ایجاد شد و در بیشتر کشورهای اروپایی و کنار کاخ سفید منافقین دفتر رسمی دارند.

 

مدیرکل بنیاد هابیلیان کشور اضافه کرد: در عرض یک سال دو رئیس قوه، یک نخست وزیر، نمایندگان مردم و مردم عادی در کشور ما ترور شدند که در هیچ جای دنیا چنین چیزی پیدا نمی شود.

 

هاشمی نژاد بیان داشت: طالبان و داعش ساخته خود آمریکا هستند و این حوادث اخیر پاریس که رخ داد تمام روسای جمهور غربی آمادگی خودشان را اعلام کردند اما پیش از وقوع این حادثه در لبنان چنین حادثه ای بزرگ تر رخ می دهد با چند برابر کشته بیشتر کسی حتی خم به ابرو نیز نمی آورد.

 

وی تصریح کرد: پاریس باید بچشد آن چیزی که خود کاشته است و امروز همان چیزی که خود پرورانده اند دامن خودشان را گرفته است.

 

مدیرکل بنیاد هابیلیان کشور در ادامه سخنان خود بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است و امروز باصراحت تمام اعلام می کنند که باید یکی از اعضای نشست سوریه، جمهوری اسلامی ایران باشد.

 

چهار شهید ترور شهرستان لامرد به نام های شهید حاج خلیل نعیمی دبیر اول سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق، شهید سید محمد جواد علوی از شهدای حادثه تروریستی حسینه سید الشهداء شیراز، سردار شهید حاج درویش شریفی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهید حجت الاسلام محمد ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در لبنان می باشند.
 

نام:
ایمیل:
* نظر: