پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۲۱:۲۸
کد خبر: ۷۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان :
به نقل از ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بخش زرقان شیراز گفت: نهاد بسیج ریشه در فرهنگ قرآنی و عاشورایی دارد و این نهادبا تاسی از قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در طول حیات پربرکت خود خدمات، دستاوردها و برکات فراوانی برای نظام جمهوری اسلامی داشته است.
سرگرد مجید علی پور، روز پنجشنبه درآستانه هفته بسیح در گفت و گو با ایرنا افزود: بسیج به دلیل اتصال به جایگاه نورانی ولایت و بسیجیان به سبب داشتن روحیه عاشورایی، بصیرت و دشمن شناسی، همواره دردفاع از ارزش های انقلاب اسلامی مقتدرانه ایستاده اند و هر گاه که ضروری بوده است به صورت قاطعانه و انقلابی وارد صحنه شده و از کیان انقلاب و آرمان های بلند این انقلاب جانانه دفاع کرده اند.
وی اظهار داشت:تفکر بسیجی که به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) حافظ و نگهبان انقلاب و همچون سدی در برابر طمع دشمنان است، امروز در فراتر از مرزهای جغرافیایی و در جبهه مقاومت اسلامی به زیبایی نقش آفرینی و دشمنان اسلام و قرآن را مایوس کرده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بخش زرقان بیان کرد: بسیجیان، دریای بیکران انگیزه های معنوی و انقلابی و سرمایه های انسانی عاشقی هستند که هر زمان و هر مکان که نیاز به حضور و اقدام آنها باشد، عاشقانه، بی ادعا، خالصانه و مقتدرانه در آنجا حضور پیدا می کنند و مصداق بارز آن دوران دفاع مقدس است.
علی پور ادامه داد:در دوران دفاع مقدس، حضور پر برکت بسیجان در جبهه های نبرد حق علیه باطل که با لبیک به امام (ره) و مقتدای خودشان همراه بود، آنان توانستند صحنه هایی زیبایی از عشق، محبت، ایثار، اخلاص و مقاومت را از خود به یادگار گذارند تا نسل های آینده به آن افتخار کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان گفت:بعد از دفاع مقدس نیز بسیج در عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، امنیتی و سازندگی عملکردی موثر و دستاوردهای غیر قابل انکار و ارزشمندی داشته است.
وی در بخش دیگری از مطالب خود افزود: امسال در هفته بسیج (پنجم تا یازدهم آذر) بیش از 140 برنامه در بسیج سپاه ناحیه زرقان برگزار می شود که با توجه به تقارن آن با ایام محرم و صفر عمده این برنامه ها رنگ و بوی حسینی، عاشورایی و زینبی دارد.
علی پور اظهار کرد:افتتاح چندین پایگاه مقاومت، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه های مختلف، افتتاح سالن ورزشی در روستای رحمت آباد، کوهنوردی عمومی، دیدار با خانواده معظم شهدا و تقدیر از بسیجیان از جمله این برنامه هاست.
وی ادامه داد: همچنین اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، یادواره شهدا، برپایی مراسمی با عنوان آبروی محله در روستای محمود آباد، افتتاح کافی نت شباب بسیج، همایش اقتصاد مقاومتی، برپایی ایستگاه های صلواتی، غبار رویی گلزار شهدا و تجمع با شکوه بسیجیان در هفته بسیج از دیگر برنامه هایی است که سپاه ناحیه زرقان برای گرامیداشت هفته بسیج تدارک دیده است.
از روز پنجم آذرماه (سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام (ره) در سال 58) تا روز یازدهم این ماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: