کد خبر: ۷۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
فرمانده حوزه مقاومت بسیج اشکنان خبر داد
مهدی دل آشوب فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه اشکنان مهمترین برنامه های هفته بسیج در بخش اشکنان را تشریح نمود .

مهدی دل آشوب فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه اشکنان مهمترین برنامه های هفته بسیج در بخش اشکنان را تشریح نمود .

سروان دل آشوب با تبریک هفته مقدس بسیج از حضور باشکوه وگسترده خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و عموم مردم ولایتمدار بخشاشکنان در یادواره آزاده شهید علی کیانی و 62 شهید بخش اشکنان تقدیر و تشکر نمود .

  فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه اشکنان در ادامه افزود: هفته بسیج امسال از جمعه 29 آبان آغاز و تا پنجشنبه 5آذر ادامه خواهد داشت و با برنامه ریزی صورت گرفته شاهد اجرای برنامه های خوب و مناسبی در طول هفته بسیج در اشکنان خواهیم بود .

وی خاطر نشان کرد: بسیج، مردمی ترین نهاد مقدس جمهوری اسلامیاست که ثمره شکل گیری و فعالیت همه جانبه آن فتح قله های عزت و استقلال نظام مقدس جمهموری اسلامی و حماسه و افتخار بوده و نمونه بارز آن در هشت سال دفاع مقدس با رشادت،فداکاری و شجاعت جلوه گر شد که رهروان راه بسیج، شهادت به جان خریده و از تمامیت ارضی و ارزشهای والای انقلاب اسلامی دفاع کردند .

مهدی دل آشوب در ادامه اظهار داشت: هفته بسیج یادآور همبستگی،همراهی و هم پیمانی یک ملت برای رسیدن به آرمانهای متعالی در عرصه جهانی است که روح حماسه و ایثار برای رسیدن به زندگی همراه با رشد و بالندگی در تمامی عرصه های اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی در پیش روی تمامی انسان های آزادی خواه و عدالت طلب قرار میگیرد .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اشکنان بیان داشت: بسیج نماد وحدت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که در طول سالهای گذشته از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس موفقیت های بسیاری برای کشور کسب کرده و تفکر بسیج اصلی ترین عامل مقابله با دسیسه های دشمنان و استکبار است .

سروان دل آشوب یادآور شد: بسیجیان با حضور خودجوش در برنامه هایی که برای این هفته پیش بینی شده است بار دیگر ولایتپذیری و بصیرت دینی و سیاسی خود را منصه ی ظهور خواهند رساند .

وی در پایان گفت: در بخش اشکنان حدود 30برنامه در طول هفته بسیج برنامه ریزی شده که برگزاری سه یادواره شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهداو جانبازان، همایش میثاق با ولایت، همایش میقات صالحین، همایش اقتصاد مقاومتی ونقش بسیج در عمل به منویات مقام معظم رهبری و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از قبیل فوتسال، والیبال، تیراندازی، تنیس و همچنین برگزاری شب شعر می باشد .

نام:
ایمیل:
* نظر: