کد خبر: ۷۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵
امام جمعه شهر لامرد :
حجت الاسلام شهیدی امام‌جمعه لامرد گفت: امروز مردم از آمریکا غافل نیستند و می‌دانند که خط آمریکا نابودی ما است.
حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی‌شهیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به فرارسیدن هفته شکوهمند بسیج اظهار داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی تشکیل بسیج به‌فرمان امام خمینی (ره) بود که خود را به‌خوبی نشان و امتحان خوبی پس داد.

 

خطیب جمعه لامرد افزود: در جنگ تحمیلی و پس‌ازآن نیز بسیجیان موفق بوده‌اند که به خاطر دارا بودن اخلاق،حلم، صبر ، طهارت و اصول مکتب اسلام را در برنامه های زندگی خودشان را نشان داده اند.

 

وی بابیان اینکه امروز بهترین نیروها در متن انقلاب اسلامی قرار دارند گفت: در شهرستان لامرد بیشتر خانواده‌ها به انقلاب اسلامی شهید تقدیم کرده‌اند و دارای بسیجی هستند.

 امام جمعه شهر لامرد ادامه داد: بسیج بالاترین پشتوانه برای انقلاب است و باید تفکری که ریشه اش از بعثت پیامبر، غدیر، عاشورا الگو گرفته و تحت همین عنوان حرکت کردو این باعث شده به نتایج بسیار خوبی برسیم.

امام‌جمعه لامرد با اشاره به اینکه تمام جنگ‌ها و ترورها به دست آمریکا علیه کشور ما انجام ‌شده است ادامه داد: ترور از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به دست منافقین با حمایت آمریکا در کشورمان انجام‌ شده و امروز مردم از آمریکا غافل نیستند و می‌دانند که خط آمریکا نابودی ما است.

 

هاشمی شهیدی بر لزوم هوشیاری کامل مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان نیز تأکید کرد و بیان داشت: اگر می‌خواهیم مقتدر بمانیم باید مرتب با قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت ارتباط داشته باشیم.

 

خطیب جمعه لامرد با تقدیر از برگزارکنندگان نخستین یادواره شهدای ترور لامرد که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهر برگزار شد تصریح کرد: دانشگاه‌ها برگزاری این اجلاسیه‌ها را مدام در دستور کار خود داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: