جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۴۷:۵۶
کد خبر: ۷۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹
فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت:
اگر یکی از پاسداران یا نظامیان از یک کاندیدای خاص حمایت یا طرفداری می کند نباید آن را بپای یک ارگان یا نهاد قرار داد بلکه هر فردی دارای یک عقیده و شاخص هایی برای انتخاب هر کدام از کاندیداهای شرکت کنند دارد و برای انتخابات پیش رو این افراد را با سنجه های خود می سنجد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه زرین دشت  به مناسبت هفته بسیج سرهنگ غضنفری فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه بودند.

فرمانده سپاه ناحیه با تبریک این هفته به همه بسیجیان و مردم شهرستان به ارائه گزارشی از مجموعه برنامه هایی پرداختند که قرار است در این هفته اجرا شود و افزودند از مهمترین برنامه های این هفته می توان به برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در روز دوشنبه ساعت 15 در سالن 22 بهمن اداره آموزش و پرورش با حضور سخنرانهای کشوری و همچنین برای اولین بار یادوراه شهدای محلات شهرستان با عنوان آبروی محله نام برد.

سرهنگ غضنفری در ادامه با اشاره به برخی مسائل بوجود آمده در خصوص اینکه برخی افراد و گروهها از تبلیغ سپاه ناحیه برای یک کاندیدای خاص عنوان می کنند گفت : هیچ وقت اینگونه نخواهد بود بلکه سپاه بعنوان یک ارگان فرهنگی همیشه با برگزاری جلسات در بین مردم به روشنگری می پردازد و با ارائه شاخص ها و سنجه های مناسب یک نماینده اصلح برای مردم ، شهروندان را در انتخابات پیش رو برای یک انتخاب مناسب راهنمایی می کند.

این مقام ارشد سپاه زرین دشت تصریح کرد: اگر یکی از پاسداران یا نظامیان از یک کاندیدای خاص حمایت یا طرفداری می کند نباید آن را بپای یک ارگان یا نهاد قرار داد بلکه هر فردی دارای یک عقیده و شاخص هایی برای انتخاب هر کدام از کاندیداهای شرکت کننده دارد و برای انتخابات پیش رو این افراد را با سنجه های خود می سنجد.
نام:
ایمیل:
* نظر: