جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۳۹:۴۸
کد خبر: ۷۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
با حضور فرمانده ناحیه خنج
دشمنی ما با آمریکا هیچ وقت تمام شدنی نیست و دوستی ما با آنها مثل دوستی گرگ و میش می باشد و خصلت آنها خصلت گرگ صفتی می باشد، به همین خاطر ما نمی توانیم جنایت های که آنها در این سال ها با ما کردند را چشم پوشی کنیم و با آنها رابطه برقرار کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تنویر خنج،به مناسبت هفته بسیج نشست بصیرتی با موضوع استکبارستیزی در جمع بسیجیان پایگاه اباصالح المهدی (عج) در خوابگاه کمیته امدادشهرستان خنج برگزار شد.

 همتی سروستانی ضمن تبریک هفته بسیج در رابطه با استکبار گفت :در گذشته  کشورهای جنایتکار که در راس آنها آمریکای خبیث است می خواستند از طریق جنگ سخت کشور را شکست دهند ولی نتوانستند و دچار شکست های سنگینی شدند و به همین دلیل تغییر جهت دادند و وارد جنگ نرم شدند .


دشمنی ما با آمریکا هیچ وقت تمام شدنی نیست

وی گفت: آنها می خواهند ازاین جهت باورهای مردم به خصوص جوانان و نخبگان را تغییر داده و به سمت فرهنگ غرب بکشاند پس ما با یدبا بالا بردن بصیرت خود جلوی این حرکت آنها را بگیریم.

فرمانده ناحیه خنج بیان کرد: دشمنی ما با آمریکا هیچ وقت تمام شدنی نیست و دوستی ما با آنها مثل دوستی گرگ و میش می باشد و خصلت آنها خصلت گرگ صفتی می باشد، به همین خاطر ما نمی توانیم جنایت های که آنها در این سال ها با ما کردند را چشم پوشی کنیم و با آنها رابطه برقرار کنیم.


دشمنی ما با آمریکا هیچ وقت تمام شدنی نیست

ایشان افزود: ما نباید حس استکبارستیزی را در خود از بین ببریم و اگر روزی ما فکر کردیم آمریکا دوست ما است و باید با آن رابطه برقرار کرد، روز شکست ملت ما خواهد بود.

او در پایان گفت : ما باید تفکر انقلابی و بسیجی خود را تقویت کنیم و از دشمنی دشمنان غافل نشویم چون پشت این چهره بزک شده افرادی هستند که می خواهنداهداف نظام ما را تغییردهند.


دشمنی ما با آمریکا هیچ وقت تمام شدنی نیست



 


برچسب ها: فرمانده ، خنج ، بسیج ، هفته
نام:
ایمیل:
* نظر: