پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۰۴:۰۷
کد خبر: ۷۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
كانون بسيج اساتيد داراب در دانشگاه پیام نور برگزار کرد:
دکتر طالبي گفت: كانون بسيج اساتيد داراب، نشستي با عنوان بصيرت و استكبار ستيزي با حضور سردار اهوازيان برگزار نمود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب، به مناسبت هفته پرافتخار بسيج و با شعار ((بسيج،دست قدرت خدا)) دکتر سعيد طالبي مدیر كانون بسيج اساتيد و رییس دانشگاه پیام نور داراب گفت: نشستي با عنوان بصيرت و استكبار ستيزي با حضور سردار اهوازيان برگزار شد.

نشست بصيرت و استكبار ستيزي

در اين نشست دكتر سعيد طالبي ضمن خيرمقدم به سردار و حاضران در جلسه و عرض تسليت ايام سوگواري سيد و سالار شهيدان اباعبدالله الحسين (ع) مطالبي پيرامون لزوم داشتن بصيرت براي آحاد مردم علي الخصوص دانشگاهيان و بسيجيان ارزشمند ايراد كرد.

در ادامه سردار اهوازيان خاطراتي از مجاهدت ها و رشادت هاي همرزمان خود را ذكر كرد.

نشست بصيرت و استكبار ستيزي

وی خاطرنشان كرد كه شهيدان و جانبازان و ايثارگران از پيشگامان و پيش قراول هاي عرصه دفاع از نظام جمهوري اسلامي ايران هستند و داراي يك نيروي خودجوش و ذاتي جهت دفاع از مرزهاي اسلام بودند و هستند و براي بازماندگان اين نظام با حركت انقلابي و جهادي خود خط مشي تعريف كردند.

اهوازیان حملات وحشيانه عراقي ها و نيز رشادت هاي رزمندگان اسلام و نيز توجه ايرانيان به اسراي عراقي در زمان هشت سال جنگ تحميلي را براي حضار يادآوري و اين جنگ را با جنگ جهاني دوم قياس كرد.

وی بیان داشت در حال حاضر طرفين جنگ جهاني دوم با اينكه زير پرچم دروغين حقوق بشر هستند باز هم به طور زيركانه و خاموشي در حال جنگ هستند و براي منافع شيطاني خود از هيچ حيله و نيرنگي كوتاهي نمی کردند، در حالي كه ايران و عراق با وجود آن جنگ سخت اكنون مانند دو برادر در صلح واقعي هستند و اينكه چطور ايرانيان مبارز براي دفاع از اسلام با گروه تكفيري داعش به عراق رفته و با داعشي هاي خونخوار مي جنگند بطوري كه رعشه بر جان آنان انداخته اند و نيز اينكه چطور عراقي ها اكنون خاك پاي زائران امام حسين را مي بوسند و تيمار مي كنند و يا اينكه چطور لبناني ها و سوري ها از فداكاريها و جانبازي هاي ايرانيان مبارز به زبانهاي متفاوت تشك مي كنند.

نشست بصيرت و استكبار ستيزي

اهوازیان گفت: جاي ذكر است كه اين كشورها حتي به فرزندان خردسال خود احترام به ايرانيان را جزء لاينفك آموزش خود قرار داده اند.

این فرمانده ارشد سپاه از حملات وحشيانه داعش نيز وقايعي تلخ و جانكاه را بازگو كرد و خاطر نشان كرد: رزمندگان اسلام به ياري خداوند متعال و رهنمودهاي رهبر فرزانه مان حضرت ايت الله خامنه اي و با فرماندهي سردار مبارزي از ايران كه رعشه به جان تمام مخالفان اسلام مي اندازد سردار رشيد و نام آشناي ما سردار حاج قاسم سليماني ريشه تمام مستكبرين جهان علي الخصوص اسراييل جنابتكار را خواهند خشكانيد.

این نشست به همت کانون بسیج اساتید شهرستان داراب و در دانشگاه پیام نور برگزار گردید.

انتهای خبر/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: