يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۳۸:۳۵
کد خبر: ۷۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
اتمام هفته بسیج با شهدا
به گزارش تنویر زرقان پنجشنبه 5/9/94 همزمان با سراسر کشور ، ناحیه مقاومت سپاه زرقان قبور شهدای این منطقه و شهر لپویی را گلباران کردند.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علیرضا زمانی مسؤل محترم معاونت  تعلیم و تربیت این ناحیه ابتدا ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج عاقبت بخیری را  غایت اهداف انسانیت دانست و گفت: عاقبت بخیری مسئله ای است که اگر برای انسان غایت قرار بگیرد قطعا منجر به اصلاح رفتار و گفتار در صحنه ی زندگانی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه همه ی  ما بدهکار شهداء و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم  افزود:
شاید رسیدن به درجه ی رفیع شهادت برای همگان میسر نباشداما ادامه دادن راه شهداء و قدم نهادن در مسیر شهداء امکان پذیر خواهد بود و مسلما اگر مسیر شهداء و سیره و منش شهداء در زندگانی ما حکم فرما شود همه ی ما عاقبت بخیر خواهیم شد و بخشی از دین خود به شهدا را اداء خواهیم کرد.
 حجت الاسلام و المسلمین علیرضا زمانی در اخر ، دنیا پرستی وتوجه به دنیا راعامل اساسی دور شدن و فاصله گرفتن از مسیر شهداء دانست و عنوان کرد:اگر ارزشهای معنوی جای خود را به ارزشهای دنیوی در اصل و اساس زندگانی دهد انسان نه تنها روحیه ی ایثار واز خود گذشتگی را از دست می دهد بلکه میدان رابرای نفوذ دشمن بازخواهد کرد و این همان خودکامگی است.
پس از آن،مراسم گلباران قبور شهدا در مکان گلزار جدید و قدیم و همچنین شهدای گمنام توسط برخی از خانواده های شهدا،مسؤل محترم بنیاد شهید و تمامی پایوران ناحیه زرقان برگزار شد.




نام:
ایمیل:
* نظر: