گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۷۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
اعزام دانش آموزان دختر ممسنی ورستم به اردوی راهیان نور + عکس
بیش از 350 دانش آموز دختر شهرستان های ممسنی و رستم به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
به گزارش روابط عمومی وتبلیغات نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی:
350 دانش آموز دختر به عنوان دومین کاروان راهیان نور در سال تحصیلی جدید با 9 اتوبوس به همت بسیج دانش آموزی شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند و دانش‌آموزان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی شلمچه، فاو، هویزه، دهلاویه و معراج شهدا دیدن خواهند نمود.

وی افزود: پیش از این نیز کاروان 350 نفره دانش‌آموزان پسر این شهرستان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شده اند.

نصیبی با اشاره به تهاجمات دشمن و برنامه ریزی برای ازبین بردن زیر ساخت های فرهنگی در جامعه مسلمان ایرانی، تصریح کرد: ترویج و نشر فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان و دانش آموز برای مصونیت از تهاجمات به نسل نوجوان ضروری است. اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می‌تواند آن‌ها را در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن مصون نگه دارد.  ترویج فرهنگ دفاع مقدس، تقویت روحیه ایثار و رشادت در میان جوانان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از مهمترین اهداف برگزاری اردوی راهیان نور است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نقش زنان در تبیین و تبلیغ دین اسلام کمتر از مردان نیست، افزود: اگر حضرت زینب (س) در وضعیت و کیفیت قیام عاشورا تبیین نمی‌کرد شاید امروز اثری از نام قیام عاشورا و مکتب امام حسین(ع) وجود نداشت.

فرمانده سپاه به نقش بانوان در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز اشاره کرد و ادامه داد: بانوان در دوران دفاع مقدس هم در خط مقدم جبهه و هم در پشتیبانی نقش بسزایی داشتند و در جهت جمع‌آوری کمک‌های مردم و حمایت مالی نیز تلاش می‌کردند.

اعزام کاروان راهیان نور دختران دانش آموز ممسنیاعزام کاروان راهیان نور دختران دانش آموز ممسنیاعزام کاروان راهیان نور دختران دانش آموز ممسنیاعزام کاروان راهیان نور دختران دانش آموز ممسنیاعزام کاروان راهیان نور دختران دانش آموز ممسنیاعزام کاروان راهیان نور دختران دانش آموز ممسنیاعزام کاروان راهیان نور دختران دانش آموز ممسنیاعزام کاروان راهیان نور دختران دانش آموز ممسنیاعزام کاروان راهیان نور دختران دانش آموز ممسنی

پایان گزارش /
نام:
ایمیل:
* نظر: