کد خبر: ۷۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ شیراز/مهر/خور
شهر خور
زمین چمن فوتبال شهر خور از توابع لارستان با حضور مسوولین افتتاح شد.
طی مراسمی با حضور فرماندار ویژه لارستان و معاونین، بخشدار، رئیس اداره ورزش و جوانان به همراه خیرین و مسئولین شهر خور سیستم آبیاری و زمین چمن ورزشی این منطقه با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال افتتاح گردید. در این مراسم فرماندار لارستان ضمن تقدیر و تشکر از خیرین خیر اندیش از این حرکت خود جوش و خداپسندانه مطالبی را در خصوص اهمیت به بحث ورزش و تداوم این کارهای خیر خواهانه بیان کردند و در پایان از کلیه خیرین خیر اندیش جهت احداث زمین چمن ورزشگاه خور و سالن ورزشی خور تجلیل بعمل آمد.

اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ شیراز/مهر/خور

مهر

هیات کوهنوردی شهرستان مهر در هفته بسیج با تعدادی از خانواده ها وکوهنوردان قله پردیس شهرستان جم از توابع استان بوشهر رافتح نمودند.
همچنین تیم بدمینتون بانوان شهرستان مهر مقام دوم مسابقات نوجوانان استان را بدست آورد
مسابقات بدمینتون بانوان قهرمانی نوجوانان استان برگزار شد و خانم ناهید جمالی به مقام سوم رده انفرادی رسید و در قسمت دوبل و دونفره نیز خانمها ناهید جمالی و یاسمن قنبری به مقام سوم این دوره ازمسابقات دست یافتند و در پایان تیم مهر مقام دوم تیمی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.



شیراز
مسابقات کبدی منطقه 2 بانوان کشوربا حضور 5 استان در شهر شیراز برگزار میگردد.
داریوش نظری رئیس هیات کبدی استان فارس اظهار داشت : بر اساس در خواست هیات کبدی استان و پیشنهادی که به فدراسیون کبدی داشتیم و با موافقتی که انجام شد مقرر گردید مسابقات کبدی منطقه 2 بانوان کشور با حضور وششرزشکاران استانهای بوشهر ، اصفهان ، خوزستان ، کهگیلویه و بویر احمد و فارس در استان فارس و شهر شیراز برگزار گردد.
نظری افزود: برای چهارمین سال پیاپی استان فارس میزبانی این مسابقات را می پذیرد و 4 داور از استان فارس نیز در این رقابتها قضاوت می کنند.
رئیس هیات کبدی استان گفت: این رقابتها  از روز جمعه 13 آذر ماه در مجموعه ورزشی 22 بهمن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: