یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۷۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳
بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز و فرمانده سپاه نی ریز به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج به کوهنوردی و پیاده روی پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج نی ریز، بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز و سرهنگ توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج به کوهنوردی و پیاده روی پرداختند.

در ابتدا این بسیجیان و فرمانده سپاه ناحیه نی ریز با حضور در تپه نور الشهدا به زیارت قبور مطهر شهدای گمنام رفته و سپس برنامه کوهنوردی خود را شروع کردند.

سرهنگ توکل در ادامه کوهنودی خطاب به بسیجیان گفت: تأثیر روحیه بسیجی و همراهی مردم در تشکیل بسیج بر مردم کشورهای منطقه نیز تاثیرگذار بوده است.
وی اضافه کرد: تا جایی که انسجام و اتحاد بسیج گونه مردم مناطق بحران زده خاورمیانه تاکنون از متلاشی شدن کشورهای آنان جلوگیری کرده است.

سرهنگ توکل افزد: با توجه به این که دشمن لحظه ای دست از دشمنی و برنامه ریزی علیه اسلام و مسلمین بر نخواهد داشت، مردم نیز باید با تقویت روحیه بسیجی در راه استکبارستیزی آمادگی خود را بیش از پیش حفظ کنند.

برادر هادی مظفری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز هشت سال مقاومت را حاصل تفکر بسیجی به رهبری امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: حضور پررنگ بسیج در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و… کارکردهای متفاوت آن را بیش از پیش آشکار و روشن بینی و آینده نگری امام را نشان داد.

وی با اشاره به شعارهمدلی و همزبانی، روحیه بسیجی را روحیه همکاری، همدلی، همزبانی و غیرت ملی دانست و افزود: اگر این روحیه در کشور حکم فرما شود، موفقیت های کشور در همه زمینه ها دوچندان خواهد شد.

 در پایان کوهنوردی با پذیرایی گرم و صمیمی برادر رسول کیخسروی یادگار هشت سال دفاع مقدس ، نماز مغرب و عشا و مراسم شام مختصری به پایان رسید.

کوهنوردی بسیجیان حوزه شهید سرافراز همراه با فرمانده سپاه ناحیه نی ریز در ارتفاعات تارم

کوهنوردی بسیجیان حوزه شهید سرافراز همراه با فرمانده سپاه ناحیه نی ریز در ارتفاعات تارم

کوهنوردی بسیجیان حوزه شهید سرافراز همراه با فرمانده سپاه ناحیه نی ریز در ارتفاعات تارم
نام:
ایمیل:
* نظر: