کد خبر: ۷۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷
لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛
اولین هفته دور برگشت رقابت های لیگ دسته در سعادت شهر برگزار گردید که دو تیم برق جدید شیراز و اکسین البرز پس از نود دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رسیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس، از همان ابتدای بازی حساسیت دیدار باعث شد هر دو تیم کمی در تدارک حملات خود محتاط عمل کنند. کرجی ها که از نحوه بازی شان کاملا مشخص بود برای تک امتیاز به سعادت شهر آمده اند چرا که همین تک امتیاز آنها را صدر نشین به تعطیلات میفرستاد. شاگردان علی لطیفی از همان ابتدا با بازی بسته خود سعی داشتند جلوی حملات برقی ها را بگیرند. برقی که در سعادت شهر تمام تیم های پیش رو را با دست خالی به خانه هایشان فرستاده بود. شاگردان رضایی که تمام فکر و ذکرشان کسب سه امتیاز این دیدار بود در نیمه اول نتوانستند از دفاع البرزی ها رد شوند. هر چند ابتکار عمل بازی در دستان نارنجی پوشان شیراز بود اما دفاع چند لایه کرجی ها فرصت موقعیت سازی را از آنها گرفت تا در پایان نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداده باشد.
در نیمه دوم بارش باران که از اواخر نیمه اول شروع شده بود شدت بیشتری گرفت. همین عامل باعث شد بازی در نیمه دوم هم تقریبا تا دقیقه بیست به همان منوان دنبال شود اما هر چه از نیمه دوم زمان بیشتری سپری میشد برقیها تلاش بیشتری برای گلزنی در این بازی میکردند تا جایی که خطرناک ترین موقعیتشان در دقیقه 75 اتفاق افتاد. ارسال بازیکن برق در کنج محوطه جریمه کرجی ها باعث شد توپ از جلوی دروازه بان و مدافعان حریف رد شود و به حسن فیض برسد. حسن فیض اما بعلت لغزنده بودن زمین نتوانست انطور که میخواست به توپ ضربه بزند و در حالی که دروازه خالی پیش رویش بود توپ را به تیرک دروازه کوبید .
پس از این موقعیت نیز برقیها دست بردار نبودند و حملات بیشتری روی دروازه حریف تدارک دیدند که البته با بی دقتی به هدر رفت .

در نهایت در روزی که شیرازیها میتوانستند سه امتیاز بازی را کسب کنند به یک تساوی بسنده کردند تا فیروز کریمی و یارانش به آنچه میخواستند رسیده باشند.

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: