آخرین اخبار
کد خبر: ۷۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛
کارشناس دشمن‌شناسی گفت: تفکرات دشمن هم بر پیش‌گویی‌های آخرالزمان است؛ منتها بر استناد بر ادیان مسحیت، یهودیت و سایر ادیان دیگر که در مورد ظهور در آخرالزمان پیش گویی‌هایی کرده‌اند.

به مناسبت روز دانشجو و بزرگداشت مراسم شهدای ۳ دانشجو شهید سال ۳۳، به همت بسیج دانشجویی و یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی، با سخنرانی محمد مهدی حامدی رئیس بنیاد مهدویت شیراز با موضوع ریشه یابی مسائل منطقه ای برگزار شد.


وی با اشاره به چرایی درگیری ها و اتفاقات در منطقه افزود: اگر علت واقعی را بشناسیم و از بین ببریم، شاهد موفقیت و پیروزی خواهیم بود به شرطی که با علت ها مقابله کنیم نه معلول ها و عوامل.


مسئول بنیاد مهدویت شیراز با بیان اینکه داعش یک آلت دست است، عامل آن نیست، گفت: باید با ریشه مبارزه کرد، نه شاخ و برگ های آن درخت.


حامدی مسائل منطقه را مسائل آخر الزمانی دانست و بیان داشت: این اتفاقات یک درگیری های اعتقادی بر مبنای پیش گویی های آخرالزمان است، اگر انگیزه ای برای حرکت وجود داشته باشد، آن انگیزه ظهور حضرت مهدی (عج) است.


وی در ادامه بیان داشت: تفکرات دشمن هم برپیش گویی های آخرالزمان است منتها بر استناد بر ادیان مسحیت، یهودیت و سایر ادیان دیگر که در مورد ظهور در آخرالزمان پیش گویی هایی کرده اند.


این کارشناس دشمن شناسی با اشاره به اینکه برنامه ریزی هدفمند دشمن مربوط به ۲۰ سال گذشته نیست، تصریح کرد: درگیری تمدن ها و ادیان هاست نه به معنای اینکه ادیان ها با یکدیگر درگیر هستند، جریانی خلاف این جریان ها در حال فتنه افکنی است که همان سلسله تحریم های صهیونیست است.


حامدی افزود: با شکل گیری مکتب پروتستانتیسم توسط مارتین لوتر که یک مکتب دنیا گرا هستند، برتری نژاد یهود را بر همه نژادها حاکم کردند.


وی اسلام هراسی را ریشه در پیش گویی های نوستر داموس دانست و گفت: تمام تفکرات غرب و بخشی از فیلم های هالیود ریشه در پیش گویی های نوستر داموس دارد.


کارشناس دشمن شناسی در ادامه با بیان اینکه این اتفاقات یک سناریو برای جهانی شدن یهود در دنیاست، تصریح کرد: سال هاست می خواهند تمامی پروتکل های رهبران صهیون برای تسخیر جهان را در جامعه اسلامی پیاده کنند؛ اما با رهنمودهای رهبری و بیداری مردم جلوی این اتفاقات گرفته شد.


حامدی با معرفی کتاب دشمن شناسی چرا و چگونه به دانشجویان بیان داشت: امام خمینی در قیام ۱۵ خرداد ۴۲ وارد عرصه سیاست بین الملل شد، نگاه امام بینالمللی بود که فرمود اسرائیل کانون فتنه هاست.


وی بیان داشت: دشمن با ترور، کودتا، اختلاف های قومیتی، اختلاف بین ادیان، جنگ تحمیلی متوسل شدن به عراق، تلاش خود را در نابودی جامعه اسلامی کرده است؛ اما با اقتدار مردم و رهبری، امام اجازه ندادند، به گفته امام ملت ما را بکشید، بیدارتر می‌شوند.


رئیس بنیاد مهدویت شیراز با بیان اینکه این درگیری اعتقادی سختی است، بیان داشت: این اتفاقات آتش زیر خاکستر بوده و به گفته رهبری یک پیچ تاریخی است.


حامدی ایران را کانون این حوادث دانست و افزود: فشارها بر ایران بیشتر خواهدشد، برجام یک بهانه برای ادامه نبرد در این جنگ بوده است.


وی گفت: دشمن جنگ نیابتی را شروع کرده، داعش به نیابت از آنها به میدان آمده است، همان طور که ترکیه را به جان روسیه انداختند، این حوادث تمام شدنی نیست.


کارشناس دشمن شناسی با اشاره به اینکه معائله برد برد معنایی ندارد، بیان داشت: این جنگ یک پیروز بیشتر نخواهد داشت؛ بنابراین ما تا آخر ایستاده ایم.


حامدی در پایان سخنان خود تصریح کرد: مدیریت رهبری بر تمام مدیریت ها غالب است، با وجود قدرت های عظیمی مانند فداکاری، ایثار و شهادت به لطف خدا پیروز این میدان ما خواهیم بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: