کد خبر: ۷۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ جهرم/شیراز
جهرم
برگزاری اجتماع بزرگ فرهنگی ورزشی مدافعان حریم ولایت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس اولین اجتماع بزرگ فرهنگی ورزشی تحت عنوان مدافعان حریم ولایت به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره 4 شهید مدافع حرم با هنرنمایی رزمی کاران در شهرستان جهرم برگزار گردید.
این همایش با حضور رزمی کاران در رشته های مختلف ورزشی از جمله ووشو، تکواندو ، کونگ فو ، کاراته و با حضور مسئولین محترم شهرستان، خانواده محترم شهدای مدافع و ورزشکاران و تماشاگران در سالن ورزشی شهید فرجام شهرستان جهرم با اجرای برنامه هایی از قبیل پخش سرود جمهوری اسلامی ، نوحه خوانی و تجلیل از قهرمانان رشته های رزمی و خانواده محترم شهدای مدافع حرم آغاز برگزار گردید.
همچنین در این همایش همچنین نمایش ورزشهای رزمی توسط هیأت های مختلف با ضرب نیکان مرشد شهرستان جهرم و سایر رشته های ورزشی انجام شد.

اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛جهرم/شیراز


شیراز

تیم بدمینتون شیراز مقام قهرمانی مسابقات بدمینتون استان فارس را بدست آورد. مسابقات بدمینتون قهرمانی استان فارس در رده سنی جوانان به میزبانی شهرستان خرم بید برگزار گردید. در این مسابقات شهرستان های خرم بید، مهر، شیراز، مرودشت، اقلید و ارسنجان حضور داشتند که در پایان تیم شیراز به مقام قهرمانی دست یافت و تیمهای مهر و اقلید به ترتیب دوم و سوم شدند.
مراسم اهدای جوایز با حضور کریمی معاون فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان خرم بید برگزار گردید و به تیم های برتر کاپ قهرمانی اهدا شد.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: