آخرین اخبار
کد خبر: ۷۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با اشاره به نقش زنان در جامعه گفت: باید نقش زنان در دفاع از اسلام را به درستی تبیین کرد.

سعید کوشکی جهرمی در دوره آموزشی، توجیهی نظام تربیتی صالحین دانشجویی ویژه جانشینان خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس که به همت تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی این استان برگزار شد، با تاکید بر هدفمند زندگی کردن گفت: غرب و نظام سلطه برای جذب افراد و تربیت آن ها برنامه ریزی کرده اند از این رو باید مراقب بود.

وی با بیان اینکه در حلقات صالحین باید تبیین شود که انسان اشرف مخلوقات است افزود: از منظر اسلام، انسان اشرف مخلوقات بوده اما از منظر تفکر انسان محور و لیبرالیستی انسان فقط اشرف موجودات روی زمین است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس، دعوای بین حق و باطل را همیشگی دانست و با اشاره به فعالیت حلقات صالحین تصریح کرد: در حلقات صالحین به دنبال تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی هستیم.

کوشکی جهرمی در ادامه با اشاره به نقش زنان در جامعه اضافه کرد: باید نقش زنان در دفاع از اسلام را به درستی تبیین کرد.

وی با تاکید بر افزایش دانش در انجام کارها، انگیزه درست و صحیح، افزایش خلوص نیت، تحرک بالا، خوش خلقی، بالابردن آستانه صبر، تحمل و امید بیان داشت: عقبه و بنیان و قدرت تحرک بخشی یک نظام سیاسی جوانان هستند از این رو باید برای مقابله با شمن تلاش کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجراستان فارس خاطرنشان کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی، پیشرفت علمی و جلوگیری از نفوذ باید تلاش ویژه ای کرد.

در ادامه این دوره حجت الاسلام حسن پور معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر تداوم انقلاب و ارزش ها در جامعه خواستار زنده نگه داشتن آن ها در وجود اشخاص شد و گفت: هدف اساسی جمهوری اسلامی رسیدن به تمدن اسلامی بوده که برای تحقق این امر، مراحل انقلاب، تشکیل نظام اسلامی، دولت اسلامی و جامعه اسلامی نیاز است.

وی با بیان اینکه برای تشکیل دولت اسلامی، به تولید فکر و اندیشه و تربیت انسان(انسان سازی) نیاز است، اساسی ترین کار انقلاب را انسان سازی برشمرد و افزود: برای رسیدن به جامعه اسلامی نیاز به نقشه، راه، نهادسازی، کادرسازی و انسان سازی است.

معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به فرآیند تشکیل حلقات صالحین، جذب، تثبیت، رشد و بکارگیری(کادرسازی) را از جمله این فرآیند دانست و تصریح کرد: تربیت کردن با حرف زدن نیست بلکه با عمل است.

در این برنامه حجت الاسلام مجتبی ایوب زاده مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس نیز اظهار داشت: دوره مربیان صالحین دانشجویی ویژه جانشینان خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس به مدت دو روز برگزار شد.

وی بیان داشت: مخاطب شناسی، اصول و مبانی تربیتی، فنون حلقه داری، جذب، تثبیت، رشد و کادرسازی، تشکیلات بسیج دانشجویی و...از مباحث دوره آموزشی، توجیهی نظام تربیتی صالحین دانشجویی بود.

انتهای پیام/

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: