آخرین اخبار
کد خبر: ۷۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز خطاب به وزارت خارجه:
بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در بیانیه ای جنایات قتل عام مسلمانان نیجریه را محکوم کرد و نوشت: پیام دانشجویان انقلابی به آنانی که خود را سرداران دیپلماسی می‌نامند آن است که یا خود را سردار ننامید و یا با عملکرد ذلیلانه نام مقدس سرداران ۸ سال دفاع مقدس را خدشه دار نکنید.

بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در بیانیه‌ای جنایات قتل عام مسلمانان نیجریه را محکوم کرد و نوشت: پیام دانشجویان انقلابی به آنانی که خود را سرداران دیپلماسی می‌نامند آن است که یا خود را سردار ننامید و یا با عملکرد ذلیلانه نام مقدس سرداران ۸ سال دفاع مقدس را خدشه دار نکنید.

 

متن این بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

استکبار جهانی این روزها با نقاب گروه‌های تروریستی به رهبری سران مرتجع غربی آمریکایی و حمایت آشکار رژیم صهیونیستی که از شدت عصبانیت ناشی از گسترش روز افزون اسلام ناب محمدی به هر اقدام وحشیانه‌ای دست می‌زنند، فاجعه‌ای را برای شیعیان نیجریه رقم زده است که قلب هر انسان حق جویی را به درد آورده و مصداق بارز شعاری است که سال ها است از زبان مردم مسلمان ایران داده می شود که "سکوت هر مسلمان ؛ خیانت است به قرآن"

 

اما نکته مهمی که در این میانه باید ذکر گردد این است که روزی که انقلاب اسلامی ایران با راهبری امام خمینی (ره) و حمایت امت اسلامی برای احقاق حق مظلومین و مستضعفین جهان به پیروزی رسید بسیاری از مظلومان جهان امید یافتند که به زودی از شر مستکبران رهایی خواهند داشت چرا که از این پس می توانند به ایران اسلامی به عنوان یک حامی بزرگ تکیه کنند و این روند با سکانداری رهبر معظم انقلاب ادامه یافت به نحوی که امروزه پیش قراول هر جریان حقیقی حق جو را ایران اسلامی بر عهده دارد.

 

اما متاسفانه این روزها رفتار مسئولین دولتی کمتر نشانه ای از عملکرد فعال در راستای ایجاد تمدن.نوین اسلامی دارد گویی جایگاه خود در هندسه سیاسی دنیا را نمی فهمند، سکوت پیشه گرفته و هیچ گونه عکس العملی در قبال چنین فجایعی نشان نمی دهد حاشا که "سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن" . در حالی که اگر نازل تر از این فجایع در اروپا اتفاق بیفتد آقایان آن را اسرع وقت به شدت محکوم می کنند و این زنگ خطر حاکم شدن تفکری است که حق بشر را منحصر در موقعیت جغرافیایی افراد میداند. این عملکرد ذلیلانه در پیشگاه باری تعالی و مفتخرانه در نظر غرب پرستان که موجب دلسرد شدن مستضعفین جهان از پشتیبانی انقلاب اسلامی می شود به شدت مذموم و محکوم است.

 

تلخی طنز آمیز داستان آن جاست که اینان خود را سرداران دیپلماسی می نامند در حالی که قطعا سربازان و سرداران اقتدار آفرین ایران اسلامی در سایر عرصه ها از عملکرد بیش از حد منفعلانه سرداران خودخوانده دیپلماسی! ناراضی اند و علیه آن موضع دارند.

 

پیام دانشجویان انقلابی به آنانی که خود را سرداران دیپلماسی می‌نامند آن است که یا خود را سردار ننامید و یا با عملکرد ذلیلانه نام مقدس سرداران ۸ سال دفاع مقدس را خدشه دار نکنید.

 

و من الله توفیق
بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز

نام:
ایمیل:
* نظر: