آخرین اخبار
کد خبر: ۷۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز از پروژه‌های عمرانی شهر شیراز بازدید کردند.

با توجه به نیاز دانشجویان رشته مهندسی عمران به آشنایی با کارهای عملی و همچنین اجزای عمرانی و آینده شغلی، انجمن علمی مهندسی عمران با همکاری شهرداری شیراز، از پروژه های بزرگ درحال اجرای شهر شیراز بازدید کرد.

 

در این بازدید ۴۰ نفر از دانشجویان رشته مهندسی عمران، مدیریت اجرایی و پروژه ، از پروژه های بزرگ شهر شیراز از جمله پل کابلی ولیعصر،پل کوهسار مهدی ،خط ۲مترو وهمچنین پل میدان معلم بازدید کردند و بسته های فرهنگی توسط انجمن علمی مهندسی عمران حاوی نقشه های پروژه های در دست ساخت به دانشجویان ارائه شد.

 

در این بازدیدها اساتید دانشگاه به همراه پیمانکاران، سرپرستان و مهندسان پروژه، اجرایی و نقشه بردار با استفاده از ماکت، توضیحاتی در زمینه ساخت پروژه های در حال احداث ارائه و به سئوالات متعدد دانشجویان پاسخ دادند.

 

محمد حسین توکلیان، دبیر انجمن علمی مهندسی عمران ضمن ابراز امیدواری از استقبال خوب دانشجویان از پروژه های عمرانی گفت: باید بتوانیم با معرفی بیشتر انجمن علمی عمران، همکاری های بیشتر اعضای انجمن و همچنین برگزاری کارگاه ها و همایش ها، راه های رسیدن به اهداف انجمن، یعنی پیشرفت علمی کشور را هموارتر سازیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: