گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۷۳۰۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
سرگرد محمود عابدی:
سرگرد محمود عابدی جانشین سپاه فراشبند بیان کردند در امر انتخابات بسیجیان برای انتخاب اصلح چشم به اشارات وگوش به دستورات رهبری باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه فراشبند سرگرد پاسدار محمود عابدی جانشین محترم فرماندهی سپاه فراشبند در راستای آغاز نام نویسی کاندیدا های انتخاباتی در گفتگو با تنویر فراشبند بیان کردند:مقام معظم رهبری با دید بلند و نگاه جامعه شناسی خود ،دهه ی چهارم انقلاب را دهه ی عدالت وپیشرفت نام نهادند. با توجه به اینکه حدود چهل سال از عمر این نظام مقدس سپری شده و در دهه ای حساس قرار داریم بحمدلله با عنایت خداوند متعال ورهبری حکیمانه امام راحل(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) وپس از آن هوشمندی وبصیرت مردم انقلابی این سرزمین به پیشرفت هایی مختلف در همه عرصه ها وزمینه ها با وجود مشکلات گوناگون دست پیدا کرده ایم، اما جهت رسیدن به تمدن نوین اسلامی که یک امر ضروری است هنوز خیلی کار داریم.

بسیجیان چشم به اشارات وگوش به دستورات مقام معظم رهبری باشند.
لذا از آنجا که در آستانه ی انتخابات مجلس خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی قرار داریم وبا توجه به وضعیت حساسی که در اوضاع واحوال منطقه ودنیا قرار دارد بار دیگر مردم فهیم ایران اسلامی ثابت خواهند نمود که دموکراسی واقعی در ایران عزیز وجود دارد ، نه در کشور های اروپایی وغربی که داعیه ی حمایت از حقوق بشر را دارند ولی هیچ گونه صلاحیتی دراینباره نداشته وندارند.
مردم این کشور بزرگ همانند همیشه با حضور حداکثری وانتخاب آگاهانه خود ،پشتیبان این نظام مقدس ورهبری خواهند بود و با این کار خود پوزه ی دشمنان نظام که به هر نحوی قصد ضربه زدن ونفوذ به انقلاب را دارند به خاک  خواهد مالید. مردم ایران اسلامی با دیدبلند وتفکر انقلابی راه هرگونه نفوذ را به روی دشمنان خواهند بست که این درطول تاریخ وانقلاب بارها وبارها به اثبات رسیده است وامسال نیز به امید خداند شاهد انتخاباتی با شکوه خواهیم بود.
امروز ایران اسلامی در اوج عزت واقتدار قرار دارد ومعاندین نظام این را بدانند اگر باز هم بدنبال فتنه انگیزی باشند بسیجیان ولایت ومردم انقلابی مجالی به آنها نخواهند داد وبساط نامبارکشان را برهم خواهند زد.
امروز جامعه نیازمند وحدت وآرامش است واین مردم نیازمند همت مسئولین وکاروتلاش هستند لذا افرادی باید مسئولیت را قبول کنند ودر انتخابات کاندیدا شوند که از روحیه ی جهادی ،مردم داری،ولایت مداری ،ساده زیستی،دشمن شناسی واستکبار ستیزی برخوردار باشند.
در ادامه جانشین سپاه فراشبند افزودند: نهاد مقدس سپاه وبسیج در عرصه انتخابات از هیچ گرایش ویا شخص خاصی جانب داری ویا علیه کسی فعالیتی نمی کند وچشم به اشارات وگوش به دستورات رهبری فرزانه امام خامنه ای دارد تا با ملاک ها و ویژگی ها، شخص اصلح را شناسایی کند.
تمامی تأیید شده های از سوی شورای نگهبان برای ما قابل احترام اند ولی به هیچ وجه در سپاه وبسیج فعالتی تبلیغاتی صورت نخواهد گرفت.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 3
سید علی فراشبند
|
Iran, Islamic Republic of
|
19:45 - 1394/09/26
0
0
همه باهم یکصدا پای صندوق های رای ومشت محکمی به دهان دشمنان
بسیجی آقا
|
-
|
19:27 - 1394/09/27
0
0
لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است.
ان شاء الله همه پای صندوق رای ،بهترین ها را برای مملکتمان انتخاب کنیم
تا شرمنده خون شهیدان نباشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
13:27 - 1394/09/28
0
0
احسنت بر جناب سرگرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: