کد خبر: ۷۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها
مسابقات شنا تحت عنوان جام خلیج فارس شهرستانهای جنوب فارس برگزار شد و تیم های فسا ، لارستان و گراش به ترتیب رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس مسابقات شنای قهرمانی پسران جام خلیج فارس در منطقه جنوب استان فارس که با شرکت 5 تیم و با حضور160 شناگر بعد از 2 هفته پایان یافت و تیم پرتوان و پرمهره شهرستان فسا با کسب 935 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت . در مسابقات لیگ جنوب فارس، رقابت ها در رده های سنی زیر 8 سال، 9 و 10 سال، 11 و 12 سال و 13و 14 سال همچنین بالای 15 سال انجام گرفت و در پایان دور دوم تیم شهرستان فسا بالاتر از دیگر تیمها به مقام قهرمانی دست یافت و با دیگر تیمهای راه یافته به لیگ که 2 تیم از منطقه شمال و 3 تیم از لیگ شیراز می باشند برای قهرمانی در لیگ برتر با هم به رقابت بپردازند.
دور دوم و پایانی مسابقات لیگ جنوب به میزبانی شهرستان فسا و با کیفیت بسیار مطلوب برگزار شد و تیم با انگیزه و سخت کوش لارستان با کسب 841 به مقام دوم دست یافت تا بتواند به عنوان تیم دوم جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد و تیم شایسته گراش علی رغم کسب 773 امتیاز از حضور در دور پایانی باز ماند.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: