آخرین اخبار
کد خبر: ۷۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
به همت بسیج دانشجویی صورت گرفت؛
مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیراز گفت: "نهضت مازنده‌ایم" در استان فارس در اجرا است.

ویدا باقری، مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیراز با اشاره به نهضت ما زنده‌ایم، گفت: طرح «نهضت ما زنده ایم» از طریق سازمان بسیج دانشجویی کشور مبنی بر معرفی الگوی زن تراز انقلاب اسلامی، برای دختران نسل سوم انقلاب به نواحی استان‌ها ابلاغ شده بود.


وی با بیان اینکه در زمینه الگوسازی برای دختران، معصومه آباد نویسنده کتاب ارزنده من زنده ام بهترین گزینه معرفی این الگو بودند، خاطرنشان کرد: سرگذشت چهار سال اسارت وی در زندان های رژیم بعثی و نوع مواجهه وی با تمام پیش‌آمدهای دشوار آن زمان مملو از درس‌های عبرت آموز برای دختران امروز است به ویژه اینکه معصومه‌آباد هم اکنون نیز در صحنه جنگ نرم از پیش‌گامان عرصه‌ فرهنگی است.


مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیرا زبا اشاره به نهضت ما زنده‌ایم در استان فارس بیان داشت: در این راستا خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیراز تصمیم گرفتند تا فلش کارت‌های مربوط به کتاب معصومه آباد جهت آشنایی علاقه‌مندان با بخش‌هایی از کتاب، تهیه و تدوین کنند.


باقری با بیان اینکه در ابتدای کار یک تیم پنج نفره از خواهران تشکیل و خلاصه‌های مهم کتاب آماده شد، تصریح کرد: در ادامه ضمن هماهنگی با دفتر معصومه آباد و دریافت فایل عکس‌های مرتبط با موضوع، کار طراحی به پایان رسید وتوسط واحد برادران حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیراز به چاپ رسید.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از مشوق‌های تیم تشکیل شده، مریم زارع پور، معاونت خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بود که صمیمانه از وی کمال تشکر را داریم.


مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیراز با اشاره به اینکه بودجه این کار فرهنگی از طریق حوزه بسیح دانشجویی شهید شاهچراغی دانشگاه پیام نور شیراز همچنین کمک‌های نقدی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس تامین شد، افزود: فلش‌کارت‌های تهیه شده در اختیار بسیاری از دانشگاه‌های استان فارس و کشور که متقاضی دریافت می باشند، قرار خواهد گرفت.


 باقری در پایان بیان داشت: علاقه مندان می‌توانند جهت تهیه فلش‌کارت‌ها با مراجعه به سایت basijspnu.ir و یا با معاونت خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس هماهنگی لازم را انجام دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: