دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۱۰:۴۳
کد خبر: ۷۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳
در آستانه سالروز حماسۀ ۹ دی، کتاب «خاطرات یک لباس‌شخصی» در نرم‌افزارهای کتاب‌خوان نیز منتشر شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس و به نقل ازخبرگزاری فارس، با نزدیک شدن به سالروز حماسۀ 9 دی، کتاب «خاطرات یک لباس شخصی» که توسط انتشارات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام  و به اهتمام مؤسسۀ علمی- فرهنگی سدید منتشر شده بود در نرم‌افزارهای کتاب‌خوان نیز منتشر شد.

 

نویسنده در مقدمۀ اثر خود در بیان انگیزه‌اش از نگارش این کتاب می‌نویسد: «فقط و فقط این چند صفحه را نوشتم که به نسل اولی‌ها که "همه‌شان حکم پدری برای ما دارند” بگویم ما هستیم. شاید مثل شما نباشیم و هزار و یک ایراد داشته باشیم، ولی آخرالامر هستیم، هستیم و خواهیم ایستاد، به هر قیمتی که شده خواهیم ایستاد.»

 

این کتاب کم حجم و کوتاه دارای 9 روایت کوتاه و خواندنی است که از روز شنبه 23 خرداد آغاز و در روز شنبه 30 خرداد به پایان می رسد .حال 3 سال پس از انتشار این اثر و به مناسبت سالروز حماسۀ 9 دی، اثر فوق در نرم‌افزارهای کتاب‌خوان فراکتاب، خطخوان و طاقچه قرار گرفت.

 

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

 

... ساعت حدود 21:30 تا 22 بود رفتیم سمت امیرآباد شمالی. دیدم مأمورهای ناجا با حدود 200 نفر چهارراه به سمت بالا را مسدود کرده بودند . من چون در کوی دانشگاه زندگی کرده بودم می‌فهمیدم که وقتی این چهار راه با این همه آدم بسته شده  حتما  یاخبری شده  یا احتمال وقوع  اتفاقی است . اتوبان کردستان را خلاف رفتیم بالا . از آخر کوچه هفدهم موتورها را از جوی اب رد کردیم و از ته کوچه رفتیم داخل . هنوز به ته کوچه نرسیده بودیم که چشمتون روز بد نبینه ...

 

لازم به ذکر است این کتاب در 111 صفحه و به قیمت 4,000 تومان توسط نشر سدید عرضه می‌شود.

 

برای تهیۀ این کتاب می‌توانید به سایت مؤسسۀ علمی- فرهنگی سدید مراجعه یا با شماره‌های 02166485850، 02166486120 و 09109805055 تماس حاصل فرمائید

نام:
ایمیل:
* نظر: