گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۷۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
فرمانده سپاه فراشبند:
فرماندهی سپاه فراشبند در راستای یوم الله حماسه 9 دی وانتخابات پیش رو در گفتگو با خبرنگار تنویر بیان کردند خائنین به نظام نمیتوانند خادمین مردم باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه فراشبند سرگرد علی رضا محمدی فرماندهی سپاه فراشبنددر گفتگو با خبرنگار تنویر فراشبنددر راستای هفته وحدت ویوم الله 9 دی چنین بیان کردند:

خائنین به نظام نمیتوانند خادمین به مردم باشند
این روزها در آستانه انتخابات ،همگام با سالروز انقلاب سوم یعنی سالگرد حماسه 9 دی وهفته وحدت قرار گرفته ایم که هر سه واقعه واتفاق از رویداد های مهم تاریخی وسرنوشت ساز برای نظام ،انقلاب و اسلام بوده و خواهد بود وباید این ایام برای همیشه در تاریخ زنده نگه داشته شوند.
اما آنچه که امروز باید به آن توجه داشت دعوت به حضور حداکثری مردم آگاه وهمیشه در صحنه در عرصه انتخابات وتوجه ویژه به حوادث واتفاقات و رویدادهایی که در اطراف ما با توجه به موقعیت حساس کشورعزیزمان در جهان روی میدهد میباشد.
این روز ها که در سالگرد انقلاب سوم وحادثه تاریخی راهپیمایی مردم ولایت مدار وهوشیار ایران اسلامی در حضور حماسی و به یاد ماندنی 9 دی قرار گرفته ایم موارد زیر را  به عنوان چکیده ای از باور های خود به استحضار میرسانیم:
فتنه همان فضای غبارآلود ونامفهوم بین جبهه حق وباطل است که در برخی از مشاجرات از زمان صدر اسلام وشاید قبل تر از آن تا امروز وجود داشته ودرآینده بیشتر نیز خواهد شد.
ظهور فتنه در صدر اسلام از جنگ واختلاف بین مولای متقیان علی(ع) ومعاویه تا حادثه کربلا بوده است تاکنون که برخی از خواص گمراه شدند وبرخی دیگر حیران در پیدا کردن راه حق ماندند؛اما آنچه که مهم است زیرکی مومنان وخواص جامعه است که به فرمایش حضرت امیر (ع) باید همچون شتر دوساله ای باشند که نه از آنان سواری بگیرند ونه شیری دارند برای دوشیدن .
فتنه 88 نیز به دنبال تقابل جبهه حق وباطل وفریب خواص ساده لوح بود که نشانی از حضور ونفوذ استکبار جهانی به همراه داشت.
ظهور این فتنه که به دنبال هوای نفس برخی فریب خوردگان بوجود آمد، بزرگترین جنگ غرب علیه یک کشور بود  که به دست خائنین وسران فتنه رقم خورد.
امروز هم حامیان فتنه از مردم نیستند ودر میدان آمریکا واستکبار جهانی بازی میکنند؛درمسائل مهمی مانند فتنه همه با هم باید آن را محکوم کنیم چرا که دست های پشت پرده این دسیسه خبیث هم اینک نیز در حال طراحی وتوطعه علیه جمهوری اسلامی هستند.
فتنه گران توهین به آرمانها وارزش ها را در ایام فتنه کنار نگذاشته وبرخی نیز در این راه سکوت اختیار کردندکه گناه اینان کمتر از سران فتنه نمیباشد.
امروز در این برهه خاص از زمان دلسوزان نظام باید به فکر باشند وآنانی را که درجریان فتنه فعال بوده یا سکوت اختیار کرده اند را شناسایی و از واگذاری هرگونه مسئولیتی که امور مردم ونظام بدان وابسته است خودداری نمایند چراکه خائنین به نظام نمیتوانند خادمین به مردم باشند.
این است ندای مردمی که انقلاب کرده ودر راه نظام واسلام جهاد کرده وجوانان خود را تقدیم به اسلام نموده اند.
باشد که همواره مورد توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و درسایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خدمتگزار نظام وانقلاب باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: