آخرین اخبار
کد خبر: ۷۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم:
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم اعلام کرد: نهم دی روز خروش و بیداری مردم بود.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به مناسبت سالروز یوم الله 9 دی بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

باسمه تعالی

(مَثَلُ الْفَرِيقَيْنِ كَالأَعْمَى وَالأَصَمِّ وَالْبَصِيرِ وَالسَّمِيعِ هَلْ يَسْتَوِيَانِ مَثَلًا أَفَلاَ تَذَكَّرُونَ) 

مثل این دو گروه مومن و کافر، مانندکور و کر درمقایسه با بینا و شنواست، آیا این دو در مثل یکسانند؟پس آیا توجه نمیکنید و در نمی یابید؟

                                                                                       (سوره هود آیه شریفه 24)

 

تاریخ حضور دانشجویان در خط مقدم حراست از آرمان های ایران اسلامی به پیش از انقلاب و ایستادگی در کودتای 28 مرداد 1332 میرسد.

....و بار دیگر در نهم دی ماه 1388 حضور این قشر هموار درصحنه برگ دیگری از تاریخ عبرت آموز این مرز و بوم را ورق زد.

اساسا فتنه 88 برآمده از اراده دشمنان پنهان و آشکار داخلی و خارجی و عدم بصیرت عده ای قلیل و عوامل فریب خورده درونی بود که گمان نمی کردند مردم ایران سره از ناسره بازشناخته در اندک زمانی با تدابیر رهبری انقلاب اسلامی (دامت برکاته) توطئه  دشمن را خنثی کنند.

به راستی حماسه نهم دی روز تجلی قدرت خداوند و حرکتی ماندگار درتاریخ این انقلاب ،روز خروش و بیداری مردم و نمونه بارزی از این فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی است که (بصیرت،دشمن شناسی و حضور در عرصه مجاهدانه توسط مردم مسلمان ایران است.)

اینک در این برهه حساس از زمان که انتخابات مجلس شورای اسلامی با مجلس خبرگان رهبری مقارن گردیده ، با توجه به حقایق و عبرت های تاریخی فتنه 88 و حماسه نهم دی ، برافراشته نگه داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و بیعت دوباره با آرمان های امام راحل ، با حضور پررنگ درپای صندوق های رای و انتخاب نماینده اصلح که وظیفه شرعی و اجتماعی هر انسان مومن و متعهد می باشد ، شایسته است.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم امیدوار است ملت مومن و با بصیرت ایران پیام اتحاد و برادری اسلام و اندیشه ناب مهدویت و حاکمیت قطعی و حقیقی آقا و مولایمان امام زمان (عج) را با حضور گسترده و حماسی خویش در این آزمون الهی پراکنده سازند تا صدای مهدویت از شرق تا غرب عالم به گوش همگان برسد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: