آخرین اخبار
کد خبر: ۷۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
با همزمانی هفته وحدت وحماسه ۹دی این روزها دانشگاه های فارس فضای متفاوت تری راتجربه کردند از برگزاری مسابقات فوتسال تا سخنرانی جنجالی نماینده مردم تهران در جمع دانشجویان دانشگاه ها جهرم ، پس مروری داریم بروقایع دانشگاهی فارس در هفته ای که گذشت .

 

توزيع بسته‌هاي غذايي بين نيازمندان از سوي دانشجويان دانشگاه پيام‌نور اوز

 

دانشجويان عضو كانون هلال احمر دانشگاه، همزمان با ميلاد سراسر نور نبي مكرم اسلام، حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفي (ص) و ولادت باسعادت امام صادق(ع) و هفته وحدت، علاوه بر شركت در مراسم مولود خواني برگزارشده در سطح شهر اوزبا تهيه بسته هاي غذايي شامل روغن، برنج، حبوبات و مواد شوينده به توزيع آن در بين نيازمندان شهر اقدام کردند.
 

 

فارغ التحصيلي اولين دانشجوي كارشناسي ارشد فيزيك دانشگاه پيام‌نور جهرم

 

جلسه دفاع ايمان بهزادي دانشجوي كارشناسي ارشد فيزيك دانشگاه پيام‌نور جهرم با موضوع مدل «شبه كواركي و بررسي ترموديناميك محيط پلاسماي كوارك- گلئوني در مهبانگ» با حضور رئيس دانشگاه پيام نور استان فارس برگزار شد.

 

لازم به ذکر است، عبدالرسول قرائتي، رئيس دانشگاه پيام نور استان فارس سمت داوري اين جلسه دفاع را برعهده داشت، همچنين قاسم فروزاني، معاون دانشگاه پيام نور استان فارس و محمد قناعتيان، رئيس دانشگاه پيام نور جهرم به ترتيب سمت مشاور و استاد راهنما را برعهده داشتند.

 

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد لارستان با خانواده شهید دست پاک به مناسبت هفته وحدت

 

به مناسبت هفته وحدت جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد لارستان و همچنین تعدادی از طلاب حوزه علمیه لارستان با خانواده مفقود جسد شهید دست پاک دیدار کردند.

 

در این دیدار که به میزبانی خانواده شهید دست پاک از روستای کرمستج توابع بخش مرکزی لارستان برگزارشد، فرزند شهید دست پاک دقایقی از وقت خودشان را به زندگی نامه، ویژگی ها و وصیت نامه پدر بزرگوارشان اشاره کردند.

 

سپس مهدی زارع، مسئول کانون بسیج اساتید لارستان با بیان اینکه ثمرات انقلاب و نظام از خون پاک این شهیدان است، گفت: برای اینکه ادامه دهنده راه این شهدا باشیم باید به زندگی نامه، ویژگی ها و همچنین وصیت های آنها با نهایت دقت مطالعه و سپس رهنمودهای آنها را زندگی خود بکار ببریم.

 

 وی با اشاره به اینکه دنیای جنگ و جبهه تمام شده است، افزود: امروز دشمن سعی می‌کند که با جنگ نرم به جنگ افکار، عقاید و اندیشه هاست وارد شود که اگر به جامعه پیرامون خود نگاهی بیندازیم مشاهده می‌کنیم که دشمن کارهای بزرگی هم انجام داده است که متاسفانه ما در مقابله با آن کار خاصی انجام نداده ایم.

 

در این دیدار صمیمانه همچنین حجت الاسلام زارعی نیز به آیاتی از کلام الله مجید اشاره کرد و گفت: ما نباید از قرآن، کلام بزرگان و راه امام و شهدا فاصله بگیریم. ما در دنیای امروز هرچه از این گوهرها فاصله گرفته ایم ضربات شدیدی هم دریافت کرده ایم و لذا بر همه ما واجب است که روی به قرآن و احادیث معصومین علیه السلام بیاوریم که حقیقتا راه سعادت ما در این دنیایی که پر از ظلم و نا برابری و گمراهی است چیزی جز قرآن و احادیث ائمه نیست.

 

مسابقات فوتسال جام پیامبراکرم(ص) به مناسبت هفته وحدت در دانشکده پرستاری لارستان

 

بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری لارستان با همکاری واحد تربیت بدنی  این دانشکده به مناسبت هفته وحدت مسابقات فوتبال جام رمضان را برگزار نمود.

 

این مسابقات در جهت افزایش همدلی ،همکاری ،نشاط وروحیه ی ورزشکاری میان تیم هایی از کارکنان ودانشجویان این دانشکده برگزار شد.

 

امروز کسی که شعار «مرگ بر آمریکا» نمی‌دهد در مسلمانی‌ او باید شک کرد

 

در جلسه‌ای که به همت بسیج دانشجویی جهرم و سپاه شهرستان جهرم به‌ مناسبت بزرگداشت حماسه ۹ دی برگزار شد،حجت الاسلام نبویان از دغدغه مقام معظم رهبری در مورد نفوذ سخن گفت و بیان داشت: امروز استکبار به‌دنبال نفوذ از راه‌های مختلفی است که مهم‌ترین آن‌ها راه نفوذ فکری و فرهنگی در میان جوانان دختر و پسر ما است که باید حواسمان باشد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه تیم مذاکره‌کننده متن توافق را تا به امروز دقیق مطالعه نکرده است، بیان داشت: رئیس‌جمهور می‌گوید محدودیت بیش از هشت سال را نپذیرفته‌ایم اما این سخنان با واقعیت یکی است و آیا متن برجام که به زبان انگلیسی نگارش شده حرف آقایان را تأیید می‌کند.

 

وی افزود: آمریکا در برجام به دنبال تضعیف و براندازی نظام و نفوذ به کشور است و غربی‌ها برجام را با دقت نوشته‌اند و هنگامی می‌شنویم هیاتی که از آژانس بین‌المللی با آقای آمانو به ایران آمده‌اند از ۱۲ کارشناس همراه وی دو نفر عضوسرویس‌های جاسوسی بیگانه بوده‌اند، جای تأمل وجود ندارد چراکه این صحبت من نیست و از مسئولان مربوطه شنیده‌ام

 

وی گفت: دیپلماسی و سیاست قرآنی ما امروز بسیار با سیاست و دیپلماسی لبخند آقایان تیم مذاکره‌کننده تفاوت دارد؛ چراکه امروز غرب به سرکردگی آمریکا به دنبال تحقیر ملت ما از راه برجام است.

 

این نماینده مجلس ادامه داد: ما را به مسائلی بالاتر از پروتکل الحاقی در برجام وادار کرده‌اند؛ اما برخی در ایران این توافق را فتح‌الفتوح می‌دانند و دست دادن با ویز امور خارجه آمریکا و مذاکره با آمریکا را تشبیه به مذاکره سیدالشهدا با عمر سعد می‌کنند؛ اما نمی‌گویند امام بر آنان لبخند نزد و با تندی رفتار کرد و در پایان مذاکره عمر سعد را به مرگ وعده داد و برای او و اربابان وی آرزوی مرگ کرد.

 

نمایشگاه بصیرت دردانشگاه دولتی جهرم

 

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی جهرم  وبه مناسبت ۹دی نمایشگاه بصیرت در این دانشگاه برگزار شد،دانشجویان در این نمایشگاه با روند وقایع واتفاقات از کودتای ۱۲۹۹تا انتخابات ۱۳۹۴آشنا شدند.

 

آمریکا هیچ توطئه‌ای را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از دست نداده است

 

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران، سردار رمضان شریف به مناسبت سالروز ۹ دی در برنامه بسیج دانشجویی دانشگاه های اقلید که در حسینیه بازار این شهرستان برگزار شد، گفت: از ۳۷ سال پیش تا کنون آمریکا هیچ لحظه و توطئه ای را برای ضربه زدن به گفتمان انقلاب اسلامی از دست نداده است.

 

شریف بیان کرد: آمریکا در تمامی این مدت به دنیال زمین زدن و از بین بردن گفتمان انقلاب اسلامی و نفوذ آن در کشورهای منطقه بوده است. آمریکایی ها هیچ زمان نخواسته اند به صورت شفاف به رسمیت شناختن جمهوری اسلامی را اعلام نمایند.

 

وی اضافه کرد: اگر در بعضی مواقع با زبان نرم جلو می آیند،بدانید تمام توطئه ها و تیرشان به سنگ خوره است و اکنون برای تامین منافع خود لبخند می زنند؛ نباید فراموش کرد که آمریکا دشمن شماره یک اسلام ،مسلمین و مردم ایران است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان سخنان خود بیان کرد: بعد از ۹ دی موتور تحریک علیه جمهوری اسلامی کندتر شد و این ملت به دشمن گفت اگر دیگر کشورها به علت نداشتند یک رهبر مقتدر دچار چالش شدند، در ایران این بزرگترین سرمایه است؛ امید داریم مسئولین نیز این امنیت و آرامش را سرمایه دانسته و با ثبات به مشکلات مردم بپردازند.

 

 جشن میلاد رسول اکرم در دانشگاه سما مرودشت

 

جشن میلاد رسول اکرم  در دانشگاه سما مرودشت باحضور دانشجویان ومسئولین  این دانشگاه برگزارشد

 

در برنامه فوق که به همت معاونت فرهنگی وبسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد،حجت الاسلام والمسلمین توسلی به بیان شرحی از زندگانی پیامبرپرداخت.

 

وقایع سال ۸۸ یک فتنه از پیش طراحی شده بود

 

ستار هدایت خواه دبیر و سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مجلس هشتم باحضور در برنامه ای به مناسبت ۹ دی که به همت بسیج دانشجویی لامرد برگزار شد،گفت: آنچه در سال ۸۸ رخ داد حادثه نبوده بلکه یک فتنه از پیش طراحی شده بود، ۹دی  ووقایع آن روز یک روز سرنوشت ساز را برای ملت ایران رقم زد.

 

وی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در زمان هشت سال جنگ تحمیلی و پس از ارتحال امام خمینی (ره) نتوانستند تمام نقشه های شوم خود را بر علیه  این انقلاب پیاده نمایند به همین دلیل از سال ۱۳۶۸ به صورت دقیق تر بنیادها و اندیشکده های آمریکایی چگونگی براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی طراحی و  آغاز کردند.

 

هدایت خواه با اشاره به حصر سران فتنه بیان کرد:حصر اوج رافت جمهوری اسلامی بوده و خسارت هایی که سران فتنه به این نظام وارد نمودند کمتر از  ده ها باراعدام نیست، فتنه گران برزگ ترین نقطه اوج جمهوری اسلامی یعنی مردم سالاری را زیر سوال برده وبا سردادن شعارهای نه غزه،نه لبنان سعی در رواج یک تفکر شیطانی داشتند.

 

 این استاددانشگاه در پایان خاطرنشان کرد:در دوره آخرزمان بوده و از خصوصیات این دوران ازدیاد فتنه ها است،بصیرت با گفتارحاصل نشده و یکی از آن زمینه های اخلاص است، باید اگاه باشیم دشمن با نفوذ در انتخابات ۹۴ می خواهد رفتار نظام جمهوری اسلامی را در مقابل خود تغیر کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: