آخرین اخبار
کد خبر: ۷۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱
زمانی در دانشگاه شیراز:
رئیس سازمان بسیج اساتید استان فارس گفت: اگر پمپ‌بنزین‌ها برند شوند اختلاف طبقاتی ایجاد می‌شود که اثرات مخرب طولانی مدت دارد.

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دى با حضور اساتید بسیجی و مصلحی، وزیر سابق اطلاعات به همت بسيج اساتيد در دانشگاه شيراز برگزار شد.

 

غلام‌حسین زمانی، رئیس سازمان بسیج اساتید استان فارس در این مراسم با اشاره به نفوذ دشمن گفت: امروزه حرف‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر برند کردن پمپ‌بنزین‌ها؛ که در این راستا وزیر نفت برای عملی کردن این اقدام بهانه‌های متفاوتی می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه زنگنه می‌گوید وزیر نفت نمی‌تواند به تنهایی بر پمپ‌بنزین‌ها نظارت کند، خاطر نشان کرد: مگر تا امروز وزیر نفت خود بر پمپ‌بنزین‌ها نظارت داشته است که از امروز به تنهایی نتواند نظارت کند؟

 

رئیس سازمان بسیج اساتید استان فارس با اشاره به مشکلاتی که پس از برند کردن پمپ‌بنزین‌ها به وجود می‌آید، افزود: امروز اگر قیمت بنزین افزایش یابد مردم آن را تحمل می‌کنند، چرا که هزینه آن در جیب دولت می‌رود و در کشور خرج می‌شود؛ اما اگر پمپ‌بنزین‌ها در اختیار گروه‌های خارجی قرار بگیرد، با افزایش قیمت‌ها هزینه آن در جیب چه کسی می‌رود؟

 

زمانی با بیان اینکه اگر پمپ‌بنزین‌ها برند شوند اختلاف طبقاتی ایجاد می‌شود که اثرات مخرب طولانی مدت دارد، تصریح کرد: وجود شرکت‌های خارجی باعث تغییر در سبک‌زندگی و نفوذ می‌شود همچنین اگر تصمیم بگیرند می‌توانند با هماهنگی یکدیگر پمپ‌بنزین‌ها را ببندند و مشکلاتی را در کشور به وجود آورند.

 

وی با اشاره به اینکه با برند شدن پمپ بنزین‌ها، شرکت‌های خارجی می‌توانند از آن‌ها در جهت خواسته‌های شخصی خود استفاده کنند، خاطر نشان کرد: یک زمان‌ بوفه‌های دانشگاه شیراز را به تعاونی‌ها دادند و این باعث شد تا هم گروه حزب‌الهی و هم گروه‌های مارکسیستی تلاش کنند تا این بوفه‌ها را به دست آورند و در جهت تبلیغات خود استفاده کنند و این اتفاق ممکن است برای پمپ‌بنزین‌ها هم به وجود آید.

 

رئیس سازمان بسیج اساتید استان فارس در ادامه بیان داشت: اگر قرار است تغییراتی در کشور صورت بگیرد چرا به سراغ کشورهای خارجی برویم، ایران خود توانمند است و می‌تواند تغییرات را ایجاد کند.

 

زمانی با بیان اینکه مسئله برجام با توجیه‌پذیری روبرو شده است، افزود: زمانی که کشور‌های دیگر بدانند اگر وارد ایران شوند دیگر نمی‌توانند به امریکا بروند از به ایران آمدن امتناع می‌‌کنند.

 

رئیس سازمان بسیج اساتید استان فارس با اشاره به توجیه‌های مسئولین، اذعان داشت: چرا آقای ظریف توجیه می‌کند و ژست حق به جانب می‌گیرد مثل اینکه هیچ اتفاقی رخ نداده است.

 

زمانی با بیان اینکه اعلام مصوبه به امریکا یعنی اتفاق و اقدام آن‌ها، ادامه داد: اقدام کردن چه شکلی است حال که اتفاق افتاده است می‌خواهند چکار کنند؟

نام:
ایمیل:
* نظر: