يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۵۱:۰۲
کد خبر: ۷۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹
کوشکی:
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: فتنه آینده فتنه ایی خزنده است و آرام حرکت می کند و هرجا که نمود آن احساس شد بر آن مسئولیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، سرهنگ کوشکی، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در نشست مجمع شورای عالی بسیج هنرمندان فارس با بیان اینکه هنر بهترین راه برای نفوذ به دلها وقلب‌هاست ابراز داشت: هنر کاربرد دوسویه دارد که هم می تواند جامعه را به اوج تعالی برساند و هم می تواند باشبه هنر وسوء استفاده از هنر وبنیان های اصیل هنری به حظیظ ذات برساند.  


وی فعالیت هر چه بیشتر در زمینه های هنری را پرفایده وپرثمر دانست و اضافه داشت: خداوند در انسان ویژگی قرار داده است که وقتی مجذوب چیزی می شود قلب وذهن او آرام می گیرد، هنر واقعی آرام بخش وانسان ساز است، پس مقوله هنر مقوله ایست که با نگاه بر تعابیر اسلام و فرمایشات رهبر انقلاب در جوامعی که به لحاظ روحی لطیف ترند هنرمندانه تر زندگی می کنند و هرچه روح جامعه ایی لطیف تر باشد باسکون و آرامش جامعه را اداره می کند و گرایشات به سمت هنر اصیل بیشتر وبیشتر می شود.

 

کوشکی با بیان اینکه تامل و تورع در قرآن کریم اوج هنرآفرینش را می توان دید بیان داشت: بهترین هنرمند آن است که بهترین ارتباط، سلیس ترین وپربارترین ارتباط را با پروردگار داشته باشد.

 

کوشکی افزود: دنیای هنر غرب دوموضوع خشونت و جنسیت دوبال اصیل هنر آنهاست که اگر این دوبال از هنر آنها حذف شود چیزی برای آنها باقی نمی ماند.

 

وی در ادامه با اشاره به سالهای دوران دفاع مقدس ابراز داشت: مردم ایران در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هنرهای بسیاری را از خود به نمایش گذاشتند، این مردم اوج شرافت و انسانیت را در این دوران نشان دادند ، ما وارثان هنر اصیل اسلامی هستیم و موظفیم که این وارثان وترویج کنندگان را کشف کنیم.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با بیان اینکه اوج هنر امام خمینی(ره) در عرضه انقلاب اسلامی به مردم جهان بود و انقلاب را به بلوغ رساند عنوان داشت: هنر دشمن پرده پوشی بر انوار تابناک الهی است وبه اذعان دشمنان، قادر به شکستن این انقلاب نیستند ولی بر روی آن پرده پوشی می کنند وگوشه هایی ازآن را تاریک می کنند وما بایستی روز به روز باید نور را گسترش  دهیم.  

 

کوشکی با اشاره به نقش هنرمندان در تبیین اهداف انقلابی بیان داشت: یکی از ابعادی که می توان انقلاب اسلامی را نشان داد بیان هنری است و هنرمندان در پیشبرد انقلاب اسلامی نقشی تعیین کننده و مهم رادارا هستند، آنها فراهم کننده ظرفیت هایی هستند که خداوند بر آنان عرضه داشته است.

وی با تاکید بر نقش زایندگی هنرمندان در جامعه اظهار داشت: بسیج هنرمندان دارای زمینه ها وکارگروههای هنری است که در مسیر جهش انقلاب اسلامی به کار گرفته شوند، زایندگی بسیاری را ایجاد خواهید کرد و خداوند نیز در این مسیر برکت های بسیاری را به عطا می بخشد که ماندگار خواهند بود.

کوشکی با اشاره به فتنه سال88 ودشمنی دشمنان بیان داشت: فتنه سال 88و حوادث آن باحماسه مردمی 9دی پایان پذیرفت  و جریان حق وباطل در آن مشخص گردید ولی فتنه جویی های دشمنان ها ادامه دارد و دست از دشمنی برنخواهد داشت.

 

وی فتنه آینده را فتنه ایی خزنده توصیف و تصریح نمود: فتنه آینده فتنه ایی خزنده است و آرام حرکت می کند و هرجا که نمود آن احساس شد بر آن مسئولیم، رهبر انقلاب بر نفوذ فرهنگی اشاره داشته اندتا آنجا که ایشان عنوان می کنند از وضعیت قرهنگی جامعه برخی شبها هراسناکم.

 

کوشکی افزود: امروز دشمن با ایجاد نفاق می خواهد خطوط انقلابی را حذف کند و مردم سالاری دینی را جایگزین مردم سالاری سکولار گرداند، نفاق شیرین ترین گفتاری است که در عمل زهر می ریزد وفتنه برپا می کند.

 

وی بصیرت افزایی را از لوازم مبارزه با نفوذ دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی جبهه های متفاوتی را دارد که سربازان ویژه خود را می طلبد اما همگان باید دارای بصیرت دینی وبصیرت انقلابی باشند ودر این راه گم بردارند.

 

 


 انتهای پیام/ 224224

 

نام:
ایمیل:
* نظر: