يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۱۴:۰۴
کد خبر: ۷۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰
زارع:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: هنرمند بسیجی به هدف نمی‌رسد مگر اینکه با بهره گیری از دو شاخصه تعهد و تخصص، با تولید آثار هنرمندانه و انقلابی با هجوم فرهنگی دشمن مقابله کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، نیما زارع، مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس در نشست مجمع بسیج هنرمندان فارس با حضور اعضای مجمع بسیج هنرمندان فارس با اشاره به نقش هنرمندان در برابر نفوذ ابراز داشت: هنرمندان متعهد بارها اثبات کردند که با بهره‌مندی از دوشاخصه تعهد انقلابی و تخصص می توانند در برابر کید دشمنان مقابله کرد. 

 

زارع با بیان اینکه هنرمندان بسیجی باداشتن روحیه انقلابی دست به تولیدات هنری متناسب با انقلاب می‌زنند ابراز داشت: دشمنان امروز با حاشیه راندن ارزشهای اسلامی بدنبال ترویج مظاهر ارزش ها و فرهنگ غربی به جامعه هستند و هنرمندان متعهد با تولید آثار هنری شاخص و انقلابی در برابر هجوم فرهنگی دشمن مقابله می‌کنند.  

 

وی با تاکید براینکه هنرمندان انقلابی و بسیجی در تمامی عرصه‌های هنری باید درصدر باشند اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های تفکر بسیجی داشتن دغدغه انقلاب اسلامی است تفکر بسیجی تنها مختص به افراد خاصی نیست و هر کسی که دغدغه دین، اسلام و اهداف انقلاب و نظام اسلامی دارد، در حقیقت بسیجی است و اصولاً دینداری پایه اصلی و الزام تفکر بسیجی است.

 

زارع با اشاره به برنامه ریزی در سال 95 وحضور جدی کانون های بسیج هنرمندان فارس در این عرصه عنوان داشت: مطابق پیش بینی وبرنامه ریزی های مورد نظر، سال آینده را سال آموزش منتج به تولید درنظرگرفته‌ایم که برهمین اساس کانون ها می‌بایست به ساماندهی و سازماندهی کانون‌های بسیج هنرمندان اقدام نمایند.    

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس با تاکید بر داشتن سعه صدر و روحیه بسیجی تصریح نمود: نباید بر آمار اکتفا نمود و تصور نمود که بسیج هنرمندان متولی فرهنگ وادب استان است، بلکه باداشتن روحیه انقلابی و بسیجی و بدون شعار در جهت تحقق اهداف انقلاب گام برداشت و بر دفع فتنه فتنه گران همت نمود.

 

وی رسیدن به اخلاق اسلامی را منوط بر اهمیت بیش از پیش بر معنویت دانست و عنوان داشت: در ترسیم جریان سازی هنر اسلامی بر جامعه هنری بایستی ابتدا بر خود سازی دقت نظر داشت.

 

زارع با اشاره به تعامل در بین کانون‌ها و مدیران سازمان بسیج هنرمندان فارس ابراز داشت: ارتباط و همکاری در بین کانون ها و مدیران سازمان بسیج هنرمندان فارس به هم افزایی بیشتر منجر خواهد شد که در نتیجه به پیشروی برنامه های مورد نظر بسیج هنرمندان می گردد.

 

 

 انتهای پیام/ 224224

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: