دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۲۸:۱۶
کد خبر: ۷۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸
برگزار شد:
نشست تخصصی مجمع شورای عالی بسیج هنرمندان فارس با حضور اعضای این مجمع برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، نشست تخصصی مجمع شورای عالی بسیج هنرمندان فارس با حضور سرهنگ سعید کوشکی، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس؛ نیما زارع، مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس و دیگر اعضای این شورا در سالن اجتماعات ناحیه ثارالله شیراز برگزار گردید.

در ابتدای این نشست سعید گودرزی، رئیس شورای عالی سازمان بسیج هنرمندان فارس در نشست مجمع شورای عالی بسیج هنرمندان فارس با بیان اینکه این مجمع متولی فرهنگ وادب نیست اظهار داشت: در عرصه فرهنگ وادب سازمانها وانجمن های تصویب وتثبیت شده ای وجود دارند که با نظارت دستگاههای دولتی وغیر دولتی فعالیت می کنند اما بسیج هنرمندان بدنبال تحقق اهداف شامخ انقلاب اسلامی است که مباحث اعتقادی واسلامی وانقلابی را به عنوان مولفه ها وشاخص های فعالیت خود قرار داده است.

 

گودرزی با تشریح چگونگی شورا و وظایف آن بیان داشت: این شورا متشکل از اعضای شورای مدیریتی و مسئولان گروههای ادبی هنری کانون های بسیج هنرمندان فارس و نخبگان و متفکرانی است که در شهرستان ها و درعرصه هنر دارای اندیشه و تفکر هستند و یا تولیدات هنری فاخری را دارند که با تشکیل شورای درمباحثی با هم گفتمان می کنند.

 

فتنه آینده فتنه ایی خزنده است

سرهنگ کوشکی، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در نشست مجمع شورای عالی بسیج هنرمندان فارس با بیان اینکه هنر بهترین راه برای نفوذ به دلها وقلب‌هاست ابراز داشت: هنر کاربرد دوسویه دارد که هم می تواند جامعه را به اوج تعالی برساند و هم می تواند باشبه هنر وسوء استفاده از هنر وبنیان های اصیل هنری به حظیظ ذات برساند. 

وی فتنه آینده را فتنه ایی خزنده توصیف و تصریح نمود: فتنه آینده فتنه ایی خزنده است و آرام حرکت می کند و هرجا که نمود آن احساس شد بر آن مسئولیم، رهبر انقلاب بر نفوذ فرهنگی اشاره داشته اندتا آنجا که ایشان عنوان می کنند از وضعیت قرهنگی جامعه برخی شبها هراسناکم.

تعهد وتخصص دوشاخصه هنرمند بسیجی

 

نیما زارع، مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس با اشاره به نقش هنرمندان در برابر نفوذ ابراز داشت: هنرمندان متعهد بارها اثبات کردند که با بهره‌مندی از دوشاخصه تعهد انقلابی و تخصص می توانند در برابر کید دشمنان مقابله کرد.

 

زارع با بیان اینکه هنرمندان بسیجی باداشتن روحیه انقلابی دست به تولیدات هنری متناسب با انقلاب می‌زنند ابراز داشت: دشمنان امروز با حاشیه راندن ارزشهای اسلامی بدنبال ترویج مظاهر ارزش ها و فرهنگ غربی به جامعه هستند و هنرمندان متعهد با تولید آثار هنری شاخص و انقلابی در برابر هجوم فرهنگی دشمن مقابله می‌کنند. 

 

 

درپایان این نشست، اعضای مجمع شورای بسیج هنرمندان فارس با تشکیل کارگروه‌های هنری وگفتگو به شناسایی آسیب‌ها و تهدیدات هنری پرداختند. 



انتهای پیام/ 224224

نام:
ایمیل:
* نظر: