آخرین اخبار
کد خبر: ۷۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
تجمع دانشجویان شیراز در محکومیت اعدام شیخ نمر؛
رئیس دانشگاه علوم قرآنی شیراز گفت: کثیف‌ترین، خبیث‌ترین، مزدورترین و جنایتکارترین دولت جهان رژیم آل سعود است که دست نشانده انگلیس، آمریکا و استکبار جهانی است.

تجمع محکومیت اعدام شیخ نمرباقرالنمر عالم برجسته شیعی عربستان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با حضور پرشور دانشجویان، طلاب، اساتید، فرهنگیان و سایر اقشار مردم برگزار شد.

 

در این برنامه که دانشجویان و طلاب به عنوان محوریت برگزاری حضور داشتند، نماینده ولی فقیه در استان فارس، حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب، عضو مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس در شیراز و دیگر علمای بزرگ شهر شیراز حضور داشتند.

 

دانشجویان، طلاب، اساتید،فرهنگیان و سایر اقشار مردم با سر دادن شعار «مرگ بر آل سعود»،«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل سعود خائن»،« مرگ بر اسرائیل»، «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده» و با در دست داشتن دست نوشته ها عکس های شیخ نمر انزجار خود را از جنایت آل سعود نسبت به اعدام شیخ نمر باقر النمر اعلام کردند.

 

در ادامه این برنامه حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی، امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: شهید شیخ نمرعالمی متقی بود که تنها امربه‌معروف و نهی از منکر می‌کرد.

 

وی افزود: این اولین و آخرین جنایت آل سعود نبوده و نیست و این خاندان کثیف وابسته به مزدوران انگلیس و آمریکا همچنان از خیانت‌های خود دست برنمی‌دارند.

 

امام‌جمعه موقت شیراز تاکید کرد: رژیم آل سعود رژیمی خبیث و خیانت‌کار است که امروز دست از ظلم برنداشته و با پول مسلمین و نفت، با جنگنده‌های سعودی و خلبان‌های اسرائیلی مناطق یمن را بمباران می‌کند.

 

در ادامه این برنامه سلمان پور، رئیس دانشگاه علوم قرآنی شیراز به سخنرانی پرداخت و این اقدام دولت سعودی را محکوم کرد و گفت: قطعا امروز باعث و بانی تداوم حکومت رژیم صهیونیستی دولت سعودی است که اگر این آل سعود نبودند امروز دیگر رژیم منحوص صهیونیستی نیز وجود نداشت.

 

وی ادامه داد: کثیف ترین، خبیث ترین، مزدور ترین و جنایت کار ترین دولت جهان رژیم آل سعود است که دست نشانده انگلیس، آمریکا و استکبار جهانی است.

 

در بخش پایانی برنامه، در بیانیه ای که توسط امیررضا مروج، دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرائت شد، آمده بود: زین پس بعد از این فاجعه که بی شک دل تمام مردم انقلابی را به آتش کشیده است، ما فرزندان این انقلاب اعلام می داریم که هیچ گونه کوتاهی و سیاست زدگی را به بهانه های واهی از جمله برجام، اصلاح روابط بین الملل، نشان دادن اسلام رحمانی از ظن برخی ها نخواهیم پذیرفت.

 

در ادامه بیانیه آمده است: با کوتاهی کنندگان و خاطریان امر برخورد انقلابی خواهیم کرد و همچنین لازم می دانیم که اعلام کنیم این سخن نه من باب تهدید بلکه قطعا به صورت قاطعانه در جهت اقدام است.

 

در بخش دیگر بیانیه آمده است: از تمامی علمای آزاده و مستقل جهان اسلام اعم از شیعه و سنی، حوزه های علمیه قم، نجف و دانشگاه جامع الازهر انتظار می رود با موضع گیری مناسب در این قضیه از امکانات خود جهت پیگیری، استفاده کنید.

 

لازم به ذکر است، این تجمع جهت فریضه نماز اول وقت تمام شد و تجمع کنندگان نماز ظهر را در صحن امام خمینی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به امامت آیت الله دستغیب تولیت آستان احمدی و محمدی اقامه کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: