آخرین اخبار
کد خبر: ۷۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استهبان:
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استهبان اعلام کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر چشم بر جنایات هم پالگی هایشان بسته و به دروغ ، عده ای دیگر را به نقض حقوق بشر متهم می سازند.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استهبان در پی شهادت شیخ نمر بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

به نام خدا

 «وَ لا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غافِلا عَمَّا يَعمَلُ الْظّالِمُونَ انَّما يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فيهِ الابْصارُ »ابراهیم / 42

« و مپندار که خدا از کردار ستمکاران غافل است عذابشان را تا آن روز که چشمها در آن خيره می ماند ، به تاخير می افکند. »

خبر شهادت زعیم شیعیان عربستان ، آیت الله شیخ نمر را شنیدیم . خبری بس جان گداز و تاثر برانگیز . اکنون در حالی این نوشته را به رشته تحریر در می آوریم که چشمی اشک است و چشمی خون ، بغضی دردناک گلو را می فشارد و جان به لب آمده است از این همه ظلم و این همه سکوت .

دژخیمان سعودی در چند سال اخیر ، برای مهار حرکت حق طلبانه مردم مسلمان عربستان و برای به تاخیر انداختن روند بیداری اسلامی ملل مسلمان ، از هیچ جنایتی فروگذار نکرده اند و دست به خون هزاران مسلمان بی گناه آلوده اند . در آخرین این جنایات ، بعد از کشتار بی رحمانه ی مسلمانان نیجریه ، امروز پا را فراتر نهاده و رهبر و شیخ شجاع و حق طلب عربستان را به شهادت رساندند .

سوالی ذهن را مشغول خود ساخته است . چگونه شد که سفاکان آل سعود به جایی رسیده اند که گستاخانه یکی از بزرگترین علمای اسلام را به جرم دفاع از حق به شهادت می رساندند ؟ چگونه شد که این چنین فضا را مهیا دیدند و گستاخی را از حد گذراندند ؟پاسخ را باید در حمایتهای مداوم غرب ، بی تدبیری و سر سپردگی برخی از دول اسلامی و  انشقاق و از هم گسیختگی ملل مسلمان جست .

ننگ باد مدعیان دروغین حقوق بشر را که در برابر حوادث و اتفاقات دنیا مواضع دوگونه اتخاذ می کنند . چشم بر جنایات هم پالگی هایشان بسته و به دروغ ، عده ای دیگر را به نقض حقوق بشر متهم می سازند .

طاغوتیان عربستان اکنون بی پرواتر گشته اند . یک روز در یمن علیه ملتی لشکر می کشند ، روزی در منا چندین هزار مسلمان را قتل عام می کنند ، روز دیگر نیجریه و امروز هم شیخ نمر .  لال باد این زبان ، اما دلواپس آنیم که بر شیخ عزیزمان ، ابراهیم زکزاکی بزرگ ، نیز چنین کنند و جهان اسلام را یکبار دیگر داغدار یکی از فرزندان عزیز خود سازند . نوار جنایات این نامردمان را باید برید و طومارشان را برای همیشه درهم پیچید .

لذا از دولت محترم انتظار می رود که در پاسخ به جنایات آل سعود بالاخص جنایت اخیر ، مواضع محکمتری اتخاذ نموده و پاسخ خود را صرفا به محکومیت حادثه و احضار سفیر آل سعود محدود ننماید . از لوازم حکومت و نظام اسلامی در عین مصلحت اندیشی داشتن اقتدار است و انتظار می رود در چنین مواردی دولت جمهوری اسلامی به مقتدرانه ترین شکل ممکن با قضیه برخورد کند و از ارزشها و منافع اسلام و مسلمین حراست نماید .

آرمان بلند ما دنیای بدون ظلم است نه فقط دنیای بدون جنگ. صلح یک ارزش مطلق نبوده و جنگ نیز همیشه بد نیست. منطق اسلام می گوید باید ظلم ظالم را از سر مظلوم دفع نمود و چه بسا مواردی که باید برای دفع ظلم جنگید و ظالمان گردن کش را گردن شکست .

از برادران شیعه و سنی خود در سراسر دنیای اسلام به خصوص در سرزمین وحی می خواهیم که در برابر این ظالمان زمانه سکوت اختیار نکنند و با مجاهدت و رشادت خاص مردمان آن دیار به تکلیف دینی عمل نموده و خود را از شر حکومت طاغوت وارهند . باشد که مورد عنایات خاص حضرت باری تعالی واقع گردند .

در پایان ما دانشجویان بسیجی به نمایندگی از تمام دانشجویان مومن و انقلابی ایران اسلامی ، این جنایت رژیم سفاک آل سعود را که تحت الحمایه نظام استکبار جهانی است ، به شدت محکوم نموده و از خداوند متعال نابودی تمام ظالمان مستکبر عالم را مسئلت داریم

به امید روزی که با عنایات حق تعالی و بیداری و مجاهدت مسلمانان ، سرزمین وحی از لوث وجود تمام ظالمان و منافقان پاک گشته ، ندای حق در سراسر عالم طنین افکن گردد و اسلام ناب محمدی دروازه های کلیدی جهان را فتح نماید . « و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ»

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: