کد خبر: ۷۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
فریاد مرگ بر آل‌سعود خائن در حرم شاهچراغ(ع) طنین‌انداز شد
علما و طلاب استان فارس در کنار دانشجویان، اساتید، فرهنگیان و سایر اقشار مختلف مردم همزمان با سراسر کشور در تجمعی اعتراض آمیز جنایت آل‌سعود خائن و شهادت شیخ نمر را محکوم کردند.
  از شیراز، در این مراسم که صبح امروز در شبستان بزرگ امام‌خمینی(ره) آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) برگزار شد، شرکت کنندگان با مشت‌های گره‌کرده فریاد مرگ بر آل سعود خائن و هیئات من‌الذله سردادند.
شرکت‌کنندگان در این مراسم  با تجدید بیعت با رهبرمعظم انقلاب همچنین فریاد مرگ برضد ولایت فقیه سرداده و به رهبر عظیم‌الشان ایران اسلامی اعلام کردند آماده هرگونه جان‌فشانی در راه انقلاب و نظام اسلامی و ارزش‌های والای آن هستند.
در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و سایر علما برگزار شد،امام جمعه موقت شیراز با محکوم کردن جنایت‌های آل سعود و تسلیت شهادت عالم مجاهد آیت‌الله شیخ نمر اظهار داشت: این نخستین و آخرین جنایت آل سعود نبوده و نیست و این خاندان کثیف و وابسته به مزدوران انگلیس و آمریکا همچنان از خیانت‌های خود دست برنمی‌دارند.
حجت‌الاسلام سیدابوفاضل رضوی اردکانی با بیان اینکه شیخ نمر عالمی قهرمان و متقی بود و شهادت او،گامی دیگر برای نزدیکی سقوط آل سعود است بیان کرد: این عالم متقی نه قیام مسلحانه دعوت کرد و نه خود مسلح بود و تنها امر به معروف و نهی از منکر می‌کرد.
وی افزود: رژیم آل سعود رژیمی خبیث و خیانتکار است که امروز دست از ظلم برنداشته و با پول مسلمین و نفت، با جنگده‌های سعوی و خلبان‌های اسرائیلی مناطق یمن را بمباران می‌کند.
امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه امروز شعله‌های انتقام در میان دل خون‌های نا به حق ریخته بیش از گذشته برافروخته می‌شود افزود: تمام این جنایت‌های برای جلوگیری از صدور انقلاب است و حرکات ظالمانه آنان، مرگ آنان را نزدیک کرده و سرانجام روزی می‌رسد که بینان سعودی‌ها نیز در هم بریزد.
امام جمعه موقت شیراز همچنین با اشاره به انتخابات پیش‌رو و با بیان اینکه دشمنان به دنبال برهم زدن وحدت و اتحاد و ایجاد فتنه‌ای دیگر هستند گفت: باید در این راه بصیر  و گوش به فرمان ولایت باشند تا خدشه‌ای به کشور وارد نشود.
امام جمعه موقت شیراز: شهادت شیخ نمر،گامی دیگر برای نزدیکی سقوط آل سعود است
امام جمعه موقت شیراز: شهادت شیخ نمر،گامی دیگر برای نزدیکی سقوط آل سعود است

امام جمعه موقت شیراز: شهادت شیخ نمر،گامی دیگر برای نزدیکی سقوط آل سعود استامام جمعه موقت شیراز: شهادت شیخ نمر،گامی دیگر برای نزدیکی سقوط آل سعود استامام جمعه موقت شیراز: شهادت شیخ نمر،گامی دیگر برای نزدیکی سقوط آل سعود استامام جمعه موقت شیراز: شهادت شیخ نمر،گامی دیگر برای نزدیکی سقوط آل سعود است

نام:
ایمیل:
* نظر: