کد خبر: ۷۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت:
در این بیانیه آمده است: دولت آل سعود می کوشد تا به برافروختن آتش تفرقه در منطقه دامن زند و در نتیجه ان بتواند ادامه حاکمیت نامشروع خود را تضمین کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید فارس، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت اقدام آل سعود را در اعدام شیخ نمر محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـنِ الرَّ‌حِيمِ

وَ لَا تَحْسَبَنَّ اللَّـهَ غَافِلًا عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُ‌هُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الْأَبْصَارُ‌ (سوره مبارکه ابراهیم، آیه 42)

(هرگز مپندار که خدا از کردار ستمکاران غافل است، بلکه کیفر آنان را به تأخیر می‌افکند تا آن روزی که چشمهایشان در آن روز خیره و حیران است).

شهادت مجاهد نستوه و عالم بزرگ آیت الله شیخ نمر، در ادامه سیاست های نابخردانه و کینه توزانه آل یهود است. بی حرمتی به زائران بیت الله الحرام، فاجعه اسف بار منا، حمله به مردم مظلوم و بی دفاع یمن و در ادامه شهادت مظلومانه شیخ نمر و همراهانشان همه و همه نشان دهنده جهالت و قساوت این دولت دست نشانده است. دولت عربستان، حیات خود را در ایجاد آشوب و اغتشاش در منطقه می داند و به هر بهانه واهی مانند ایجاد توهم اختلاف شیعه و سنی و یا عرب و عجم می کوشد تا به برافروختن آتش تفرقه در منطقه دامن بزند و در نتیجه ادامه حاکمیت نامشروع خود را تضمین نماید. دولتمردان کوردل آل سعود، از این نکته غافلند که ملت غیور و سرفراز ایران فراتر از آنند که ادامه سیاست ستیز با افراطی گری و سلفی گری را با مشغول شدن به این گونه بازیچه ها از یاد ببرند.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت ضمن محکوم کردن اعمال جنایتکارانه دولت سعودی و حاکمان وابسته به آن، شهادت این عالم نستوه و مبارز را به پیشگاه حضرت بقیة الله الاعظم، مقام معظم رهبری و جامعه اسلامی تسلیت عرض می نماید و تنها راه مقابله با این گونه افراطی گری ها و جلوگیری از تکرار جنایات آل امیه و آل مروان را تنها در سایه اتحاد در تحت لوای رهبری می­داند و به مصداق این آیه شریفه، مجازات ستمگران را دور نمی داند. مردم شریف ایران با حضور پرشکوه خود در انتخابات پیش رو، پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های عمال دولت سعودی خواهند داد و دولتمردان ایران نیز با پیگیری های دیپلماتیک، چهره منفور عربستان را در سراسر جهان بیش از پیش نشان خواهند داد.


انتهای خبر/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: