کد خبر: ۷۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
بسیج عشایر فارس
بسیج عشایر :مجمع عالی بسیج عشایر فارس که با حضور اعضای شورای عالی بسیج عشایر وتعدادی از فعالان وفرهیختگان عشایرفارس در حسینیه موسی بن جعفر(ع)برگزار شده بودبادادن بیانیه ای به کار خود پایان داد.

بسمه تعالی

بیانیه پایانی اجلاس سالانه مجمع بسیج عشایری استان فارسدی ماه 94

(سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی)

همانطوری که هر سا له رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مد ظله العالی) با تعیین راهبرد کلان حرکت عمومی جامعه ، شعار سال را بیان می فرمایند. و در حقیقت معظم له به عنوان حکیمی آگاه به زمان ، نظام اسلامی را در بهترین مسیر برای دست یابی به اهداف والای انقلاب اسلامی رهنمون می سازند . بنابراین شعار سال راهبردی است، که دست یابی به آن تضمین کننده اقتدار ملی، عزت ملی، استقلال نظام و اهداف انقلاب اسلامی خواهد بود بر مسئولین کشور فرض است که در ابعاد سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی با مشارکت نخبگان برای تحقق این راهبرد اقدام نمایند شرایط کنونی ایجاب می کند که مسئولین بسیج نسبت به تشکیل جلسات شورای عالی بسیج و استفاده از تفکرات و ایده های نو نخبگان در جهت پیشبرد اهداف عالی بسیج قدم های موثری بردارند و در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال ( دولت و ملت ،همدلی و همزبانی) اقداماتی را به عمل آورند. ما جامعه عشایر استان فارس تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا به عنوان بخشی از جامعه تولیدی کشور به وظیفه خود در جهت تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری عمل نماییم.

1- ما جامعه عشایر استان فارس همگام با سایر اقشار دیگر جوامع خود را موظف می دانیم که با حضور حداکثری در انتخابات های مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی حضور چشمگیر داشته باشیم و با بصیرت لازم هرگونه توطئه دشمن را در این مسیر دریافته و بی اثر نماییم.

2- ما عشایر استان فارس از مسئولین استانی بخصوص اداره کل امور عشایراستان و اتحادیه تعاونی های عشایراستان تقاضا داریم با توجه به اینکه روش کنونی عرصه دام باعث سوء استفاده واسطه ها و افراد کلاه بردار شده و عشایررا بعضا درگیرمحاکم قضایی می نماید . روسهای نوین و سهل الوصولی را جهت راه اندازی مراکز مبادله دام ومحصولات تولیدی نمایند.

3- ما بسیجیان و اعضای شورای عالی بسیج در استان و شهرستان ها (حوزه های مقاومت) خود را موظف می دانیم تا نسبت به اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری در مناطق عشایری اقدامات موثری را به عمل آوریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: