کد خبر: ۷۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: این استان در دهه آخر دی‌ماه در بزرگ‌ترین رخداد فرهنگی خود به استقبال 100 شهید جاویدالاثر دوران دفاع مقدس می‌رود

پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیکر پایک و مطهر شهدای جاویدالاثر 21 دی‌ماه جاری از مرز شلمچه وارد خاک ایران اسلامی ‌شده و از 22 دی‌ماه تا اول بهمن‌ماه به مدت 10 روز در مسیر 4 هزار کیلومتری و در 60 نقطه شهری شهرستان‌ها در این استان تشییع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نقطه استقرار کاروان شهدای جاویدالاثر در پادگان شهید آیت‌الله مدنی شهرستان نورآباد ممسنی است و در آئینی از یاسوج به‌طرف شمال و نیز جنوب فارس با حضور مردم ولایتمدار این استان تشییع می‌شوند.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) تصریح کرد: تشییع پیکر پاک و مطهر شهدا مهم‌ترین تلنگر و پیام به ‌تمام احزاب، گروه‌ها، جناح‌های سیاسی و مسئولان به‌ویژه کاندیداهای مجلس است که باید امانت‌دار و رهروان راه شهیدان دفاع مقدس باشند.

غیب‌پرور بیان داشت: همگرایی، انسجام، اتحاد، همبستگی، تعامل، همدلی و هم‌زبانی از دیگر پیام‌های شهدا است که باید آن‌ها را راهنمای عمل خود قرار دهیم تا به اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی برسیم.

وی اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل نیروهای مسلح از شهدای جاویدالاثر در تهران آزمایش دی ان آی گرفته می‌شود تا پس از شناسایی تعدادی از آنان در شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) طی آئین باشکوهی به خاک سپرده شوند.

فرمانده سپاه فجر فارس بیان داشت: بعد از دیدار مقام معظم رهبری از این استان و اجلاسیه 15 هزار شهید والامقام فارس، آئین تشییع 100 شهید جاویدالاثر، بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی استان فارس است.


فارس
انهای خبر/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: