آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷
بسیج دانشجویی مرودشت:
بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مرودشت طی بیانیه‌ای به مناسبت ۹ دی از همه اقشار ملت بصیر ایران اسلامی خواست که نگذارند فتنه تطهیر سران و اصحاب فتنه شکل بگیرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه های مرودشت طی بیانیه ای سالروز ۹دی را، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی خوانده و از ملت بصیر ایران اسلامی خواست، که نگذارند فتنه تطهیر سران و اصحاب فتنه شکل بگیرد.

 

متن بیانیه بدین شرح است:
 

إِنَّ اللّهَ لاَ يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُواْ مَا بِأَ نْفُسِهِمْ خداوند سرنوشت هیچ قوم ( و ملّتی ) را تغییر نمی دهد مگر آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند.  سوره  الرعد آیه﴿۱۱﴾

 

یوم الله نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز تجدید بیعت با ولی زمان، یک زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم و در راس آنها آمریکای جنایتکار است. حماسه عظیمی که وحدت، همدلی و وفاداری ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) را به عرصه ظهور رساند و چشم همه مردم جهان را به اقتدار بی‌مثال جمهوری اسلامی ایران گشود.


آری ۹دی ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود که یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان های الهی انقلاب را متجلی ساخت.

 

این تجلی پیشتر نیز در عرصه دفاع مقدس و عرصه های فرهنگ و اقتصاد به ظهور رسیده بود و در ۹دی بار دیگر در ابعاد سیاسی، اجتماعی متجلی گشت و مردم صبور، مقاوم و هوشیار ایران اسلامی با تمام وجود به نظام اسلامی از عمق جان معتقدند و لحظه ای در دفاع، حمایت و حراست از آن کوتاهی نخواهند کرد.

 

آنچه در حماسه ماندگار نهم دی رخ داد در واقع برخاسته از حرکتی ایمانی و با انگیزه کاملاً خدایی بود که به هیچ‌وجه با اراده انسانی انجام شدنی نبود و این دقیقا‌‌ همان نکته‌ای است که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بار‌ها در بیانات خود به آن تاکید کرده‌اند و فرمودند: که در نهم دی دست اراده الهی دیده شد وگرنه این کار‌ها کارهایی نیست که با اراده امثال ما انجام بگیرد؛ این کار خداست، این دست قدرت الهی است؛ این چیز‌ها دست من و امثال من نیست.

 

شش سال از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ و فتنه انگیزی گروهی بی بصیرت می گذرد، ولی اتفاقات تلخ آن دوران که ارزش‌ها، اصول و باورهای مردم ایران اسلامی را هدف قرار داده بود فراموش شدنی نیست؛ فتنه ۸۸ نه پدیده‌ای صرفاً اتفاقی و نه سوء تفاهم بزرگ و نه اختلافی درون چارچوب‌های نظام اسلامی بود؛ بلکه اتفاقی طرح‌ریزی شده، با برنامه از قبل تهیه شده، حاصل اتاق‌های فکر کانون‌های صهیونیستی و همراهی سرویس‌های جاسوسی غربی علیه تمامیت نظام، ملت، انقلاب و ارزش‌های والا و برجسته آن بود؛ که با حضور حماسی و با بصیرت، مقاومت و حضور به موقع مردم عاشورایی ایران ناکام ماند.

 


پس از گذشت چند سال از فتنه ۸۸ که خاطره‌ای تلخ در اذهان عمومی بجای گذاشته است و نظام مقدس اسلامی در برخورد با سران و عاملان آن حداکثر رافت اسلامی را به خرج داده است، اکنون با دقت در انتصابات اخیر در گوشه و کنار دستگاه اجرایی کشور، بیم آن می‌رود که گناه نابخشودنی عده‌ای در تحمیل چالشی سنگین به نظام اسلامی رفته رفته به فراموشی سپرده شود و به جای محاکمه در محافل قضایی و پس دادن تاوان آنچه به کشور تحمیل کرده اند، در جایی از خاک همین کشور عزیز متصدی پست های والای دولتی شوند.


متاسفانه با روی کار آمدن دولت«تدبیر و امید»، فضا برای حضور کسانیکه سال ۸۸ فتنه انگیزی آنان محرز شده بود باز شد و با بی تدبیری دولت، فتنه گران به راحتی در پست های مختلف اجرایی قرار ، از این رو بود که هر آن انتظار می رفت با تصمیم گیری های سیاسی و قرار گرفتن اشخاص معلوم الحال در دانشگاه ها، فضای علمی دانشگاه ها تبدیل به فضای سیاسی و امنیتی شود، که اتفاق هم افتاد و شخصیت هایی که در برابر نظام قرار گرفته بودند فضا را مناسب دیدند تا دوباره به دانشگاه ها برگردند تا از این مسیر، تلاش کنند اول چهره پلید خویش را تطهیر کنند و بعد آنچه در ذهن خود می پرورانند به دیگران دیکته کنند تا از این طریق به آنچه می خواهند دست پیدا کنند.

 

مسئولان مرودشت بدانند چشم پوشی از این تخلف‌ها و تأیید هر چند ضمنی این حرکات پیامدهای سنگینی در پیشگاه الهی و قضاوت ملت شریف ایران برای آن ها خواهد داشت. و در این میان مشکلات زیادی در دانشگاه‌ های شهرستان مرودشت به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت  وجود دارد که متاسفانه مسئولین اقداماتی در راستای حل این مشکلات انجام نمی‌دهند.

 


میدان دادن به بعضی تشکل های دانشجویی که هدف اصلی خود را جداکردن دانشجویان از آرمان های انقلاب اسلامی می دانند و بعضی حرکت‌های ناموزون و نامتناسب مانند دعوت از فتنه گران و حضور چند مرتبه ای افراد بی بصیر و خود فروخته در دانشگاه های مرودشت وتدارک اردوهای مختلط دانشجویی و یا برپایی جشن و پایکوبی مختلط در محیط های دانشجویی به بهانه جذب دانشجو، به گونه‌ای که موجب تذکر جدی ولی امر مسلمین به مسئولین آموزش عالی شد، وصله ناهمرنگی است که با توجه به فرهنگ عمیق دانشجویی پس از انقلاب دیری نخواهد پایید. مسئولان و مردم بصیر و انقلابی مرودشت بدانند با تبدیل شدن دانشگاه‌ های مرودشت به جولانگاه احزاب و گروه‌های سیاسی بسیار واضح است فرزندان و برادران شما که در فضای تنش آلود سیاسی قرار دارند جایی برای فعالیت‌های علمی د نخواهند داشت.


همان طور که رهبر عظیم الشانمان امام خامنه ای حفظه الله فرمودند که نهم دى را همین جوان ها، همین نسل سوّم انقلاب به راه انداختند؛ آن حادثه‌ى عظیم را به‌وجود آوردند؛ آن سیلى محکم را به‌صورت کسانى نواختند که سعى‌شان این بود که مسیر حرکت اسلامى را با ایجاد فتنه منحرف بکنند.


یکی از خساراتی که فتنه گران سال۸۸ به مردم ایران تحمیل کردند ضربات متعدد اقتصادی بود که علاوه بر تعطیلی مراکز کسب و کار در نقاط ملتهب، سبب خروج سرمایه ها از کشور و تشدید تحریم های غرب بواسطه عده ای سهل اندیش به خارج صادر کردند، روز ۹دی روز ملت ایران است این مردم فتنه ستیز، حق دارند که اکنون در محیط سالم اقتصادی و پویا به فعالیت بپردازند ما دانشجویان بصیر دانشگاه های مرودشت به مسئولان توصیه می کنیم با حمایت از صنایع تولیدی، به اقتصاد بیمار، جانی دوباره بدهند. کارگزاران دولتی مرودشت از حواشی که دولت ساخته، بکاهند و اتکای اقتصادی خود را بر مردمی بگذارند که همواره در عرصه های مختلف، خالصانه و بصیر، وارد میدان شده و درخشان ترین نتایج را همچون حماسه ۹دی، خلق نموده اند. با شعار درمانی، دردی از مردم درمان نمی شود و باید برای اشتغال، رونق بخشی اقتصادی و بهبود معیشت مردمی بصورت جدی "فرماندهی قرارگاه اقتصاد مقاومتی مرودشت” را تئوریزه و اجرایی نمایند چراکه با سیاست های اقصاد لیبرالی و اقتصاد آزاد غربی، نمی توان به عدالت اجتماعی و رفاه اقصادی بدون ایجاد فاصله طبقاتی رسید.


پیام اصلی مردم در ۹دی، پایبندی همیشگی به ارزش‌های دینی – بویژه عاشورای حسینی – نفی سلطه زورگویان و زیاده‌خواهان، پیروی از راه امام و شهیدان، اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و وفاداری نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. در این برهه حساس که جهان شاهد حضور با شکوه و معنا دار ۲۰میلیونی خیل عظیمی از  مشتاقان ابا عبدالله الحسین (ع) در روز اربعین حسینی بود  جلوه ای از وحدت امت اسلامی و حتی ادیان الهی زیر پرچم امام حسین (ع) را  به نمایش گذاشتند.

 

۹دی ماه امسال هم با تمام ناهنجاری ها و تبعیض های خود به اتمام خواهد رسید ولی آنچه به پایان نخواهد رسید رصد، حق طلبی، مطالبه، آرمانخواهی، انقلابی گری و حرکت جنبش های دانشجویی ارزشی و انقلابی خواهد بود. چشمان تیزبین دانشجویان انقلابی مرودشت همواره به عملکرد مسئولان نظام جمهوری اسلامی خواهد بود و با تنظیم شاخص های خود بر گفتمان ناب حضرت امام روح الله و مبانی اصیل انقلاب اسلامی، اجازه کج روی از این آرمان ها به احدی نخواهد داد.


این روز ها حتما از مصیبت های وارد شده به مسلمانان در یمن و لبنان و فلسطین و سراسر جهان و  در روزهای گذشته در نیجریه شنیده اید؛  همان شیعیانی که به رهبری شیخ زکزاکی که به دست امام خمینی( ره) شیعه شده بود، شیعه شده اند و به واسطه سیره ی خمینی به ((خمینیون)) معروف شده بودند، مورد هجوم وحشیانه ارتش نیجریه قرار گرفته و قتل عام شدند و همان ها که در مورد کشتار پاریس گوش عالم و آدم را از حقوق بشر کر کرده بودند امروز انگار روزه سکوت گرفته اند.


و اگر از سازمان های حقوق بشری که سکوت در قبال فجایع بشری، یکی از وظایف آنان است بگذریم، باید گریست به حال دولت جمهوری اسلامی ایران که مشی لیبرالی خود را رو سفید کرده و حتی در ارسال پیام تسلیت نیز این غرب زدگی مشهود است و اعتدال میان حق و باطل، متحیر مانده که چگونه بین مسلمانان لبنان و نیجریه و دولت فرانسه که بیشترین حمایت ها را از تروریسم دارد.


چه می‌شود دنیا را؟ چه می‌شود انسان ها را؟ چه می‌شود که بعضی خون ها، بی ارزش تصور می‌شوند؟ کجایند طرفداران حقوق بشر؟ مگر شیعیان نیجریه انسان نیستد؟ مگر خون آن ها ارزش ندارد؟ جهان و استکبار بداند هر چه که خون مسلمانان بیشتر ریخته شود، زمان افول شما ها نزدیک تر می‌شود.

 

حال سوال ما دانشجویان این است که کجایند منادیان آزادی و حقوق بشر داخلی و خارجی که برای کشته های مظلوم نیجریه شمع روشن کنند و برایشان متن های عاشقانه بنویسند؟ کجایند وجدان های بیدار جهان به اصطلاح متمدن غرب و اروپا که این حادثه را محکوم کنند و در مورد آن قطعنامه صادر کنند و با کشته های مظلوم نیجریه همدردی کنند؟ آیا خون این مظلومان شیعه از خون اروپاییان کم ارزش تر است که روشنفکران داخلی و منادیان دروغین حقوق بشر خارجی برای حادثه ای که در فرانسه رخ داد که البته عامل اصلی آن حادثه خود فرانسه بود که با حمایت از تروریست در سوریه جهان را ناامن کرد،  اشک ها ریختند و شمع ها روشن کردند و با کشته های آن حادثه همدردی نمودند و در سازمان ملل متحد گرد هم آمدند و آن حادثه را محکوم کردند؟! قطعا حادثه تروریستی در همه جای جهان از نظر ما محکوم است؛ اما پرسش ما از وجدانهای بیدار این است که این دوگانگی رفتار برخی متظاهر چه چیز را نشان می‌دهد؟! آیا جز این است که تعدادی افراد روشنفکرنما و غرب پرست خون اروپاییان را سرخ تر از خون انسانهای دیگر می‌پندارند؟ آیا حقیقتا این شهدا از نظر برخی افراد انسان نبودند که تعدادی از خواص و جریانها اعلام موضعی نمی‌کنند؟ ویلٌ لهم (وای بر آنها)...


این شیخ سیاه پوست کاری کرد که همه سفید پوستان باید از او یاد بگیرند، جان خودش و خانواده اش را کف دست گرفت و در راه اسلام جهاد کرد، او تربیت شده مکتب عاشوراست ولی باعث تاسف است خیلی ها در کنار امام خمینی بزرگ شدند؛ ولی راه امام را یاد نگرفتند و دنیا طلبی کورشان کرده است. امروز جهان تشنه عدالت است، تشنه رعایت حقوق بشر است، تشنه عمل به حرف است. اگر تا دیروز یک شیخ زکزاکی بود، از امروز چندین شیخ زکزاکی وجود دارد و جمعیت مسلمانان نیز افزایش پیدا می‌کند و زمین از آن مستضعفان است، این وعده خداست..


درد آشنایان جوامع اسلامی همانان که با محرومان و پابرهنگان میثاق خون بسته‌اید باید توجه کنید که در آغاز راه مبارزه‌ ایم و برای شکستن سدهای استعمار و استثمار و رسیدن به اسلام ناب محمدی راهی طولانی در پیش داریم. بی شک کشته شدن مردم مظلوم زاریا، نارداران و پاراچنار(نیجریه و جمهوری آذربایجان) در این طریق نه تنها موجب سکون و رخوت نخواهد شد بلکه از قطره قطره خون ایشان چشمه‌های خشم و بیداری جوشیدن خواهد گرفت و تا رسیدن به اقیانوس انقلاب توده‌های مستضعف عالم از پای نخواهد نشست. این حرف ما باید به گوش دشمنان اسلام برسد که ما فرزندان عاشورا را از اسارت و شهادت نترسانید که ما سال‌هاست صف خود را از مدعیان اسلام آمریکایی و تشیع انگلیسی جدا کرده و طعن و کنایه این جماعت عافیت طلب ساده‌اندیش را به جان خریده‌ایم.


حرف آخر ما ، خطاب به مسئولان و مردم بصیر و مومن همیشه در صحنه شهرستان مرودشت :


دانشجویان بسیجی شهرستان مرودشت در سالگرد این واقعه عظیم، ضمن پاسداشت یوم الله ۹دی، به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیر در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، شما مردم عزیز مرودشت را بار دیگر بر صیانت مستمر ملت انقلابی و عاشورایی میهن اسلامی، در راستای حراست از ارزش های دین مبین اسلام و این نظام الهی تاکید کرده و به دفاع جانانه جوانان پر شور و ولایی این سرزمین، از حریم مقدس ولایت و فرامین ولی فرزانه انقلاب، مباهات می کنیم.


امروز وظیفه همه اقشار ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی است که نگذارند فتنه تطهیر سران و اصحاب فتنه شکل بگیرد و عده‌ای به خود اجازه دهند با بی‌حیایی از جرم و جنایت و گناه فتنه گران بگذرند و فریاد آزادی و رفع حصر سران فتنه را سر دهند. شکی نیست که آنان از فتنه‌گری و خوش رقصیشان برای بیگانگان و دشمنان دست بر نمی‌دارند و باز بر طبل فتنه‌گری می‌کوبند و اگر رأفت بالای نظام اسلامی و صبر و مصلحت بینی رهبری حکیم نظام نبود، جزایی جز مرگ در انتظارشان نبود.


از ملت شریف مرودشت می‌خواهیم در آستانه‌ی انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با نصب العین قراردادن فرمایشات حکیمانه و عالمانه‌ی رهبر معظم انقلاب و با بصیرت افزایی و جریان‌شناسی و رصد تحرکات دشمن، با حفظ اتحاد و انسجام، در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و حضور پرشور در انتخابات، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده‌ی انقلاب بزنند.


ما دانشجویان بسیجی مرودشت نیز بصورت دقیق و هوشیارانه عملکرد اقتصادی، فرهنگی، سیاست خارجی، علمی و پژوهشی دولت را زیر نظر داشته و نقد دولت و بیان مطالبات را حق خود می دانیم. تاریخی ملت و بخصوص دانشجویان که نماد آگاهی و بیداری هر جامعه ای هستند هیچگاه جنایات و خیانت های دولت آمریکا را در حق خود فراموش نخواهند کرد و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند ما به صداقت آمریکایی ها اعتماد نداریم؛ ما دانشجویان نیز در دوران اجرایی برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) به دقت اَعمال و رفتار طرف مذاکراتی غربی را در عمل به وعده هایشان، رصد می نماییم و اعلام می کنیم که هر زمان غربی ها بار دیگر در برابر ملت ایران از سر زور و تهدید و فشار وارد شوند، همچون همیشه، آماده دفاع از سربلندی و استحکام نظام جمهوری اسلامی و آرمان های رفیع انقلاب اسلامی هستیم و اعلام می داریم جنبش اصیل دانشجویی خود را وامدار و بدهکار هیچ حزب و جریان و گروهی ندانسته و تنها خود را متعلق به انقلاب و اهداف مترقی آن می داند و اجازه نخواهد داد دشمنان بوسیله جریانات خزنده برانداز و معاندین و فریب خوردگان داخلی، سناریوهای پوشالی و از پیش شکست خورده خود را در دانشگاه ها پیاده سازی نمایند چراکه میدان دانشگاه با حضور دانشجویان انقلابی، مؤمن به آرمان های اسلام ناب محمدی(ع) و مشرف به نقشه های دشمنان، قطعا به صحنه شکست و مفتضح شدن آنان تبدیل خواهد شد.

بسیج دانشجویی شهرتان مرودشت اجازه نخواهد داد فعالیت های بسیج دانشجویی رادر قالب تشکل های حزبی و گروهی تعریف و استفاده کنند. بسیج دانشجویی از تشکل های انقلابی و ارزشی کشورمان می باشد. بسیج اهدافــش مشــخص ، مســیرش همــوار و اتحـادش یکتاسـت .و هیـچ گروهـی ، هیـچ کشــوری و هیــچ تفکــری نمیتوانــد ذره ای منحرفــش کنـد. اگـر سـنگ باشـد خاکـش مـی کنیمـم، اگـر تفکــر باشــد بــا اســتدلال نقضــش میکنیــم و اگـر دشـمنی باشـد حسـین(ع) وار بـا آن روبـرو خواهیـم شـد.

نام:
ایمیل:
* نظر: