آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیراز:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیراز گفت: مگر شهدا دست و پای کدام جناح را بسته‌اند که از حضور آن بزرگواران جلوگیری می‌شود؟ مگر نه آنکه حیات سیاسی و دینی ما مدیون و مرهون خون همین شهدا است؟

سید روح‌الله گلستانی‌زاده، مسئول بسیج دانشگاه پیام‌نور شیراز با اشاره به مخالفت استاندار مبنی بر تشییع شهدا در استان فارس گفت: در کدامین دین و آیین احترام به شهدای آن مرز و خاک را با مسائل سیاسی‌شان خلط می‌کنند؟


وی با بیان اینکه هر کس استفاده سوء از شهیدان در هر راستایی کند چه سیاسی و چه در غیر، اشتباه و مذموم است، افزود: برکات حضور شهیدان همیشه مشهود بوده و هست.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیراز با اشاره به اینکه نباید شهدا را وارد مقاصد سیاسی کرد، بیان داشت: اگر شأن شهدا به منظور مقاصد سیاسی پایین آورده شود و حضور این برکات عالم به تاخیر افتد انسان را متأثر و متألم می‌کند و کلام را در گلو خفه؛ که چرا تشییع شهدا درگیر سیاسی بازی می‌شود؟

 

گلستانی‌زاده با بیان اینکه مگر شهدا دست و پای کدام جناح را بسته‌اند که از حضور آن بزرگواران جلوگیری می‌شود؟، ادامه داد: مگر نه آنکه حیات سیاسی و دینی ما مدیون و مرهون خون همین شهدا است؟ به راستی که آن‌ها رفته‌اند و ما درگیر و دار بازی‌های بچگانمان مانده‌ایم!

 

وی در ادامه بیان داشت: واقعا جای سؤال دارد از مسئولین؛ مگر شهدا زمانی که به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل می‌رفتند برایشان مهم بود فارس هستند یا عرب؟ ترک هستند یا لر؟ کرد هستند یا بلوچ؟ که امروز این جنابان می‌گویند شهدا بومی نیستند! مگر شهدا برای تمامیت کشور نجنگیدند که حال برخی سعی در جداسازی دارند؟

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیراز با بیان اینکه مردم همیشه قدردان شهیدان در جای جای ایران بوده ‌و هستند، خاطر نشان کرد: بر خلاف مسئولین که فقط اهل گفتارند، مردم با عمل خود ثابت کردند که قدردان شهدا هستند.

 

گلستانی‌زاده در پایان خطاب به استاندار گفت: جناب استاندار؛ صحیح است که فضای جامعه در ایام منتهی به انتخابات فضایی مملو از التهابات سیاسی است، اما انتظار می‌رود که مسئولین و مدیران با هوشمندی و هوشیاری خود را ملعبه دست بازیگردانان صحنه‌ سیاسی کشور نکنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: