آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور کازرون:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور کازرون گفت: عده‌ای برای دستیابی و حفظ قدرت حاضرند تمامی ارزش‌ها را به بهترین نحو ممکن ذبح کنند.
سید یاسر مرتضوی پیرامون نامه استاندار فارس به سردار باقرزاده گفت: با توجه به نامه اخیر استاندار می توان به بصیرت و دل نگرانی مردم دلسوز استان فارس در مورد انتصاب وی به عنوان استادار سومین حرم اهل یبت پی برد، از تفکری که در گردنه های تاریخ سیاسی ایران، شرمندگی خود را به اثبات رسانیده است و کسانی که برای دستیابی و حفظ قدرت تمامی ارزش ها را به بهترین نحو ممکن ذبح کند، بیش از این توقعی نیست.

 

وی با اشاره به متن نامه استاندار افزود: کسی که به دلیل حال و هوای انتخابات، اینگونه نتیجه گیری می کنند آیا  حماسه این غیور مردان در دفاع از خاک و ناموسشان را فراموش کرده، کسانی که اگر نبودند کشوری به نام ایران هم نبود، چه برسد به برگزاری انتخابات و دلواپسی از سیاسی کاری در انتخابات پیش رو، بهتر است از میان خروارها تفکر خاک آلود، فطرتمان را تفحص کنیم.

 

این فعال دانشجویی با اشاره به وضعیت مقبره شهدا در دانشگاه آزاد شیراز در ادامه بیان داشت: متاسفانه زمانی که افراد سیاست زده با تفکری تندرو در راس امور قرار گیرند، هدف از بین رفتن روحیه جهاد و ایستادگی در مقابل زورگویان می شود، یک روز با توهین به مقبره شهدای گمنام در یک دانشگاه و روز دیگر درخواست لغو تشییع پیکر شهدا به بهانه هم استانی نبودن.

 

وی تصریح کرد: قشر فهیم و تحصیلکرده ما باید از انفعال و بی تفاوتی دور بوده و در کنار تجربه بزرگان در به هدف رسیدن این کشور تلاش کنند.

 

مرتضوی در پایان گفت: امید است که جوانان دانشجو پیرو دستورات و نظرات کسی باشند که نه محدود به حزب و گروه و نه منفعت طلب و بی تفاوت به کشور باشد، گوش به ندای کسی باشند که دلش برای این کشور و انقلاب تپیده و بیشتر از هر شخص دیگری آرزوی سربلندی این میهن را دارد و آن شخص کسی نیست جز رهبر معظم این انقلاب.

نام:
ایمیل:
* نظر: