کد خبر: ۷۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه لامرد
عبداله آزاد فرمانده ناحیه مقاومت سپاه لامرد گفت: به حول قوه الهی شهرستان لامرد میزبان یکی از مسیرهای تشییع شهدا در استان فارس است و انشاالله جمعه شب و روز شنبه شهرستان لامرد میزبان این بزرگمردان تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

به گزارش تنویر لامرد عبداله آزاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در نشست صمیمی با فعالان فرهنگی شهر لامرد با اشاره به تشییع 93 شهید تازه تفحص شده در استان فارس گفت: شهدا پرچم استقلال و شرافت کشور ما هستند و باید به بهترین نحو تکریم و یاد آنها زنده نگه داشته شود.

وی ادامه داد: قرار است شهدا بر دیدگان ما منت نهاده و یک روز را توفیق همراهی با خود  به ما بدهند.

سرهنگ پاسدار عبداله آزاد با اشاره به تفحص حدود 45 هزار شهید دفاع مقدس بیان داشت: در راه تفحص شهدا تا کنون حدود 50 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند و 120 نفر نیز از ناحیه های دست، پا و گردن مجروح و جانباز شده اند.

عضو شورای تامین شهرستان لامرد با اشاره به تشییع شهدا در شهر لامرد اظهار داشت: مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان لامرد در مراسمات مختلفی که با یاد و نام شهدا تبرک شده اند از جمله یادواره شهدا، شبی با شهدا تدفین شهدا و ... با حضور حداکثری و با شکوه خود شهدا را تشییع و تکریم کرده اند.

شهرستان لامرد میزبان بزرگمردان تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران است

وی افزود: به حول قوه الهی شهرستان لامرد میزبان یکی از مسیرهای تشییع شهدا در استان فارس است و انشاالله جمعه شب و روز شنبه شهرستان لامرد میزبان این بزرگمردان تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد بیان داشت: در مدت حضور شهدای عزیز در شهرستان لامرد برنامه های گوناگونی در سطح شهرستان برنامه ریزی شده که از جمله آنها شبی با شهدا در شب ورود شهدا به شهرستان لامرد در ستاد ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد برگزار خواهد شد.

عبداله آزاد همچنین از برگزاری تجمع بزرگ میثاق با شهدا در صبح روز شنبه در میدان امام خمینی(ره) شهر لامرد خبر داد و ادامه داد: روز شنبه تجمع بزرگ میثاق با شهدا در میدان امام خمینی(ره) شهر لامرد برگزار و سپس شهدا به سمت میدان شهدا با حضور با شکوه مردم ولایت مدار و شهید پرور شهر لامرد تشییع و به سمت بخش های اشکنان و علامرودشت اعزام خواهند شد.

شهرستان لامرد میزبان بزرگمردان تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران است

سرهنگ پاسدار عبداله آزاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در پایان ضمن دعوت از عموم مردم شهرستان لامرد جهت حضور در این رخداد بزرگ فرهنگی معنوی گفت: ساعات دقیق برگزاری مراسمات از طریق درگاه رسمی اطلاع رسانی سپاه ناحیه لامرد به آدرس www.tanvir.ir/fa/lamerd به اطلاع عموم مردم شهید پرور شهرستان لامرد خواهد رسید.


شهرستان لامرد میزبان بزرگمردان تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران است
نام:
ایمیل:
* نظر: