آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
بسیج دانشجویی ممسنی خطاب به استاندار فارس:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ممسنی خطاب به استاندار فارس اعلام کرد:حضور شهدا در ایام انتخابات اتفاقا باعث بیداری در خواب رفته ها است.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ممسنی در پی مخالفت استاندار فارس مبنی بر تشییع شهدا در استان فارس زمان اعلام شده، بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

سلام شهدا ، سپاسگزاریم که منت نهاده اید و به استان و شهرمان قدم میگذارید اما انگار عده ای ترسیده اند و منافعشان را در خطر دیده اند چون می دانند چه کسانی و با چه آرمان هایی در این مراسم قدم خواهند گذاشت ، باید هم بترسند از تکه استخوان های بی نام و نشانتان آنانکه اقتدارتان را دربرابرخواری خودشان تاب نمی آورند . گفته اند شایعه شده تشیع پیکر شهدا انتخاباتی است کجا شایعه شده که ما نشنیده ایم ؟؟شاید   این شایعه ها ساخته اذهانی باشد که از رویارویی با تابوت های جوانان انقلابی و پیرو خط اصیل انقلاب و رهبری و اهمه دارند ؟! گویا آنان حداقل این را خوب فهمید ه اند که این شهدا حتی عطر حضورشان روشنی بخش است .جایی بسی تاسف دارد این طرز تفکربرای بر منصب نشستگان استانمان .

جناب آقای استاندار نامه ی شمارا خطاب به سردار خواندیم در این میان سوالاتی ذهنمان را به خود مشغول ساخته که اعلام می داریم :

1-گفته اید "  بازتاب شبکه های اجتماعی" و براین اساس در خواست کرده اید،یعنی می خواهید بگویید شماتمام برنامه های مدیریتی تان را با شبکه های اجتماعی تنظیم میکنید؟ اگر اینگونه است که کلاه استانمان پس معرکه است ؟!!!

2- گفته اید " هیچ کدام از شهدای گمنام از استان فارس نیستند واحتمال عدم استقبال می باشد"  یعنی می خواهید بگویید هم استانی هایمان که در 8 سال دفاع مقدس در جبهه ها جان خود را فدای آرمان ها یشان کردند،  در بند چنین چیزهایی بودند که اکنون فرزندانشان باشند؟ وای بر شما اگر چنین می پندارید ،بدانید  که باید پاسخگوی خون شهدایمان باشید .مگر نه اینکه شهدای گمنام همانطور که از نامشان پیداست گمنام اند و متعلق به همه ی ایران اسلامی ، همانطور که سایر شهدای شناسایی شده متعلق به سرتا سر خاک ایران اسلامی اند ،آقای استاندار اگر شما واقعا دلباخته ی نظام و انقلاب اسلامی و معتقد به راه سرخ و عاشورایی شهدا هستید پس باید بیش تر خواهان حضور شهدا باشید و باور قلبی داشته باشید که حضور شهدا در این ایام انتخابات اتفاقا باعث بیداری در خواب رفته ها و تلنگر زدن به آحاد مردم برای حضورحداکثری در پای صندوق های رای است . اگر شهدا متعلق به همه مردم هستند که که همینطور هم هست دیگر چرا از بهره برداری سیاسی و اهمه دارید ؟! مگر نه اینکه شما در جبهه ی شهدا قرار دارید ؟!!!

3- گفته اید " برای تاثیر گذاری مطلوب تر زمان تحول و تشیع پیکر شهدای گمنام عزیز به بعداز انتخابات موکول شود" اشتباه پنداشته اید ،اگر نمی دانید،بدانید شهدا تاثیرشان همیشگی است . آنان در بند شلوغی و ازدحام در مراسم استقبالشان نیستند .که اگراینگونه بود گمنام نبودند ،توصیه میکنیم به انتظار بشینید تا خروش مردم غیور ولایت مدار استانمان را در مراسم تشیع پیکر شهدا به نظاره بشینید .

شهدا خوش آمدید اتفاقا به عکس تصور عده ای بسیار به موقع آمده ایدبه عطر حضورتان در این هیاهو برای تنفس نیازمندیم . بیایید و ببینید حتی مرور آرمانی که برایش جنگیدید و با کمنامی جان سپردید هنوز هم لرزه براندام عده ای می اندازد ، بیاید و شاهد باشید که جوانان بی توجه به تمام حرف  و حدیث ها،اتفاقا به شادی حضورتان سرازپا نمی شناسم . بیایید و ببینید ما پیرو وصیت هایتان گوش به فرمان ولی فقیه آماده ایستاده ایم، بیایید و ببینید همانگونه که شهرستان ممسنی به عنوان اولین شهرستان استان فارس در بحث اعزام به جبهه ی حق علیه باطل بود، اکنون نیز اولین میزبان شهدا خواهد بود  و همانگونه  که در8 سال دفاع مقدس افتخار آفرینی کرده اند امروز هم افتخار آفرین خواهند بود  ،بیایید و ببینید چگونه دلتنگتان بو ده ایم خوش آمدید قدمتان روی چشم هامان 


نام:
ایمیل:
* نظر: